Wielerseizoen 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
“Probleem” is dat hij dit eigenlijk altijd doet. Nooit eens echt tegenvallen, zelden vermoeid over de meet.arnold schreef: ↑14 jun 2025 16:46Welke bovenmenselijke prestatie? Zo groot zijn die absolute verschillen niet in het licht van de afstanden die ze rijden.
Hij plaatst 1 versnelling die ze niet kunnen volgen en bouwt zijn voorsprong geleidelijk uit. Gisteren was het 1 minuut nu met uitbollen 15 seconden. Vind het allemaal wel meevallen met dat "bovenmenselijke" ten opzichte van Vingegaard (om maar een voorbeeld te noemen.
Maar goed ik kijk er naar door een bril van een duursporter en niet perse als wielrenliefhebber.
Ik kan enorm genieten van dit soort demonstraties van puur duurvermogen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Het probleem is eerder dat jij dingen ziet die je niet kan verklaren en dus de koppeling met dopinggebruik lijkt te maken. Twee jaar geleden won Jumbo Visma alle drie de rondes in 1 jaar. En nu is opeens Pogi een vermeend dopingebruiker? Hij is niet lichtjaren beter, gaat misschien om 1%. En ja die 1% is voldoende om te domineren. Zo is dat in alle duursport.daniel1975 schreef: ↑14 jun 2025 20:52“Probleem” is dat hij dit eigenlijk altijd doet. Nooit eens echt tegenvallen, zelden vermoeid over de meet.arnold schreef: ↑14 jun 2025 16:46Welke bovenmenselijke prestatie? Zo groot zijn die absolute verschillen niet in het licht van de afstanden die ze rijden.
Hij plaatst 1 versnelling die ze niet kunnen volgen en bouwt zijn voorsprong geleidelijk uit. Gisteren was het 1 minuut nu met uitbollen 15 seconden. Vind het allemaal wel meevallen met dat "bovenmenselijke" ten opzichte van Vingegaard (om maar een voorbeeld te noemen.
Maar goed ik kijk er naar door een bril van een duursporter en niet perse als wielrenliefhebber.
Ik kan enorm genieten van dit soort demonstraties van puur duurvermogen.
Orbea Orca M35I
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
CaadX Ultegra
- Lcsmet
- Forum-lid HC
En enkele km voor hij Vingegaard lost was Pogacar nog drinkbussen voor de ploegmaats gaan halen aan de ploegwagen.
Behalve dat hij het afmaakt ook nog eens knecht onderweg.
Behalve dat hij het afmaakt ook nog eens knecht onderweg.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hij reed vanmiddag op de cruise control zonder moeite. En we zagen hem ook al eerder finishen deze week alsof ie had getoerd met zijn vrouw ipv gekoerst.
Visma won belachelijk veel, maar die overwinningen zagen er significant minder makkelijk uit dan wat Pogi al tijden laat zien.
Visma won belachelijk veel, maar die overwinningen zagen er significant minder makkelijk uit dan wat Pogi al tijden laat zien.
Het oogt allemaal heel gemakkelijk en onvermoeid, wat zou het geheime wapen zijn.daniel1975 schreef: ↑14 jun 2025 21:22 Hij reed vanmiddag op de cruise control zonder moeite. En we zagen hem ook al eerder finishen deze week alsof ie had getoerd met zijn vrouw ipv gekoerst.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Excelleren roept weerstand op, is van alle tijden.daniel1975 schreef: ↑14 jun 2025 21:22 Hij reed vanmiddag op de cruise control zonder moeite. En we zagen hem ook al eerder finishen deze week alsof ie had getoerd met zijn vrouw ipv gekoerst.
Individuele kwaliteit, dat is zijn geheim wapen. Sommigen kunnen daarvan genieten, anderen niet.nijkie schreef: ↑14 jun 2025 21:53Het oogt allemaal heel gemakkelijk en onvermoeid, wat zou het geheime wapen zijn.daniel1975 schreef: ↑14 jun 2025 21:22 Hij reed vanmiddag op de cruise control zonder moeite. En we zagen hem ook al eerder finishen deze week alsof ie had getoerd met zijn vrouw ipv gekoerst.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ongeacht de “hoe” is het nog steeds dodelijk saai.
-
Patrick VB
- Forum-lid
En het WK cyclocross?