Toch niet Antonio Gramsci?
Wielerseizoen 2021
Wacht even, dus we hebben in een kermiskoersje twee renners uit de succesvolste, meest winnende Protourploeg van de wereld en een stagiair uit een crossploegje en als het kleine coureurke niet precies doet wat de Protourjongens hem opdragen dan krijgt hij de toorn van bullebak Lefevre over zich heen, die de landelijke media maar weer eens misbruikt om de zoveelste renner die niet naar zijn pijpen aan de schandpaal te nagelen?
Volgens mij was Lefevere als kind op het schoolplein al het jongetje dat populair werd door als klassieke bullebak de zwaksten eruit de pikken. En de rest van de school maar juichen, wat is Patje toch een geweldige knul
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210910_97330715
Volgens mij was Lefevere als kind op het schoolplein al het jongetje dat populair werd door als klassieke bullebak de zwaksten eruit de pikken. En de rest van de school maar juichen, wat is Patje toch een geweldige knul
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210910_97330715
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Mag Ellen Van Dijk geen Europees kampioen worden?
Waarom rijden de Nederlandse dames achter het ,nu, nog koptrio waar Ellen Van Dijk deel van uitmaakt?
Waarom rijden de Nederlandse dames achter het ,nu, nog koptrio waar Ellen Van Dijk deel van uitmaakt?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Enzzo
- Forum-lid HC
mao schreef: ↑11 sep 2021 13:24De zoon van ( als 1st jaars ) wint wel de wegwedstrijd bij de beloften.
Dat is zonde meer straf.
Ps
Vorige jaar had je in het Corona draadje over een Italiaanse communist van voor de 2de ww hoe heet deze beste man?
Geen flauw idee! Maar ik heb een goed geheugen en weet bijna zeker dat ik in dat topic nooit een Italiaanse columnist aangehaald heb. Mijn Italiaans is goed, zeker wat lezen betreft maar ik lees nooit Italiaanse kranten dus waarschijnlijk vergis je je
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ik herinnerde mij dat hier ergens een keer over cultuurmarxisme ging dus gokte Gramsci. Als ik die naam in de zoekfunctie invoer zie ik dat "lugosi" hem noemde in het "Trump out or no?" topic
fietsen doe ik net als een prof,
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik mislas “communist” voor columnist
Maar inderdaad; dat soort referenties aan grote denkers uit de geschiedenis is meer het terrein van Lugosi
Maar inderdaad; dat soort referenties aan grote denkers uit de geschiedenis is meer het terrein van Lugosi
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
- daniel1975
- Forum-lid HC
@timo: column zit achter een paywall… wat heeft ie nu weer geflikt dan?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!