Als Annemiek niet beter wordt misschien wel thuis laten om de groep sterker te maken…
Vrouwenwielrennen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
De optelsom van een goed lopend team kan sterker zijn dan de individuen.
Dus als AVv niet sterker wordt dan dit kun je wellicht om de sfeer in de groep te behouden haar misschien beter thuis laten.
Hoezeer ik het haar ook gun!!
En anders vooraf hee, heel duidelijke afspraken maken vooraf. Maar of Loes daar toe in staat is….?
Dus als AVv niet sterker wordt dan dit kun je wellicht om de sfeer in de groep te behouden haar misschien beter thuis laten.
Hoezeer ik het haar ook gun!!
En anders vooraf hee, heel duidelijke afspraken maken vooraf. Maar of Loes daar toe in staat is….?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oja, uittredend kampioen mag altijd starten.
Sterkte Loes
Sterkte Loes
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik denk dat Vollering sowieso een beetje opgebrand is als het wk start. Van Vleuten begint er net een beetje door te komen dus laat maar aan doen!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je zou moeten weten dat ik NIKS met SD heb, dus hoeft van mij geen SD opzetje te worden.
Ik kijk nu gewoon even neutraal naar de sterkste opzet met minste risico op gedoe.
Vos en AVV gaat idd prima samen, volgens mij buiten VdBreggen en Vollering vrij weinig wrijving met Annemiek.
Nee, maar waarom kom je dan met het "voorstel" om Annemiek thuis te laten? Ik weet dat je zo neutraal mogelijk over probeert te komen. Ik heb geen idee hoe alle dames het onderling met elkaar kunnen vinden. Ik weet wel dat ik het jammer vind dat de verziekte verhouding tussen Annemiek en Anna doorgegeven is aan Demi. Wie daar schuldig aan is, geen idee.