Toevallig dezelfde rit als de jouwe....
Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Ik heb hem er uiteindelijk ook handmatig in gezet, nadat een testactivititeit wel gewoon doorliep naar Strava,
Laatst gewijzigd door Wiliertoerist op 15 mei 2016 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Goedenavond,
Ik heb een Garmin Edge 520. Sinds vandaag synchroniseert die niet meer met Strava. De rit staat wel in Connect op mn mobiel, maar ik krijg hem niet meer in Strava ondanks diverse pogingen. Voorheen stond de rit direct in Strava.
Iemand enig idee?
Hoor graag, thanks!
Ik heb een Garmin Edge 520. Sinds vandaag synchroniseert die niet meer met Strava. De rit staat wel in Connect op mn mobiel, maar ik krijg hem niet meer in Strava ondanks diverse pogingen. Voorheen stond de rit direct in Strava.
Iemand enig idee?
Hoor graag, thanks!
- plantagenet
- Forum-lid
Net zag ik dat een ligfietser, die mij vanmorgen inhaalde tijdens mijn woon werk rit, ook op Strava zit. Prima natuurlijk, maar inzoomend op deze medefietser zag ik dat hij heel wat KOM'jes op zijn naam had. Dat voelt dan wel weer wat minder.....het vertroebelt de prestaties van anderen. Hetzelfde geldt ongetwijfeld voor medefietsers met elektrische aandrijving 
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
-
Deleted_User
- Forum-lid
Is een ligfietser geen fietser dan??? Staat er in de voorwaarden van Strava dat je geen ligfiets mag gebruiken?
Zo haalde ik laatst een cyclocrosser in op mijn MTB op een MTB route, die ik later op Strava terugzag ...
Je zult mijn irritatie begrijpen, en heb hem dan ook gelijk geflagd .....
..... WAAR maken we ons druk om ?
Maar goed, heb dan ook bepaalde mening over de KOMmetjesjagers ( dus die er speciaal op uit zijn en er eigenwaarde uit halen, het schijnbaar nodig hebben voor een enigszins acceptabel leven
... )
Je zult mijn irritatie begrijpen, en heb hem dan ook gelijk geflagd .....
..... WAAR maken we ons druk om ?
Maar goed, heb dan ook bepaalde mening over de KOMmetjesjagers ( dus die er speciaal op uit zijn en er eigenwaarde uit halen, het schijnbaar nodig hebben voor een enigszins acceptabel leven
https://support.strava.com/hc/en-us/art ... Guidelines
Segment Leaderboard Guidelines:
The Segment Leaderboards for cycling are a place for conventional bicycles only, so that the top Segment rankings are not taken by unattainable, motor-assisted times or from fully-faired vehicles(velomobiles).
Segment Leaderboard Guidelines:
The Segment Leaderboards for cycling are a place for conventional bicycles only, so that the top Segment rankings are not taken by unattainable, motor-assisted times or from fully-faired vehicles(velomobiles).
- plantagenet
- Forum-lid
Als je appels met appels zou willen vergelijken, dan zou Strava een optie moeten hebben waarmee je aangeeft op wat voor fiets je rijdt.
Edit: lees idd net dat er enige categorisering mogelijk is (o.a de e-bike). Ook de ligfiets valt buiten de categorie 'conventionele fiets'....
Edit: lees idd net dat er enige categorisering mogelijk is (o.a de e-bike). Ook de ligfiets valt buiten de categorie 'conventionele fiets'....
Laatst gewijzigd door plantagenet op 20 mei 2016 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Dat zullen dan met uitzondering van DDX ook wel de hele grote kilometervreters zijn. Je ziet af en toe afstanden...plantagenet schreef:Net zag ik dat een ligfietser, die mij vanmorgen inhaalde tijdens mijn woon werk rit, ook op Strava zit. Prima natuurlijk, maar inzoomend op deze medefietser zag ik dat hij heel wat KOM'jes op zijn naam had. Dat voelt dan wel weer wat minder.....het vertroebelt de prestaties van anderen. Hetzelfde geldt ongetwijfeld voor medefietsers met elektrische aandrijving
Die "Velomobiles" zijn overigens best cool, aparte groep gebruikers, maar ik heb er beroepsmatig al de nodige op het vliegtuig richting de VS gezet.
Met 4 fabrikanten is Dronten wel het ligfiets epicentrum van Nederland. Waarvan 2 klant bij ons.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Wat erg allemaal.......plantagenet schreef:Net zag ik dat een ligfietser, die mij vanmorgen inhaalde tijdens mijn woon werk rit, ook op Strava zit. Prima natuurlijk, maar inzoomend op deze medefietser zag ik dat hij heel wat KOM'jes op zijn naam had. Dat voelt dan wel weer wat minder....
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........