dat komt natuurlijk vooral door CAV die vandaag op 40 minuten binnenkomtErnie C. schreef:Pecies net als Dimension Data, dat is ook al zo'n ploeg die niks klaarspeelt...
(Ik denk dat het geldklassement een betere graadmeter is)
tour 2016
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Froome is geen Fransman, dus hij kan helemaal niet verkozen worden tot strijdlustigste renner van de dag...EmPeHa schreef:Froome kreeg een boete voor het slaan van een toeschouwer. Volgens mij hadden ze hem daarvoor beter de premie voor meest strijdlustige renner kunnen geven.
-
Quarantanove
- Forum-lid
Het klassement waar het echt om gaat is veel ingewikkelder.Ernie C. schreef:Pecies net als Dimension Data, dat is ook al zo'n ploeg die niks klaarspeelt...
(Ik denk dat het geldklassement een betere graadmeter is)
Dat is er een met het aantal TV minuten gerelateerd aan de kijkcijfers en dat weer gerelateerd aan die plekken waar de markt van de sponsor(en) zich bevindt.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sinds het picopicopicopicoverhaal is hij toch nooit meer 100% de oude geworden helaas.
En verder maar weer een saaie vertoning vandaag.
En verder maar weer een saaie vertoning vandaag.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zou het nu dan toch lukken voor TD??
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Nah, Dumoulin stort zich in een soort van zelfmoord demarage net voor de laatste klim. Eens kijken hoe ver dit kan/zal dragen. Zo gebeurd er nog wat want dat Sky op kop van het peloton is slaapverwekkend.
Hmmm, Dumoulin nu met 55 seconden voorsprong maar er komen nog wat vervelende stijle stukken.
En och, ik kijk wat, doe een wasje, Bolognese ragu staat al uren zachtjes te pruttelen op het vuur zo (komt ie Havana) time slice ik alles zonder tijd te verspillen.
Hmmm, Dumoulin nu met 55 seconden voorsprong maar er komen nog wat vervelende stijle stukken.
En och, ik kijk wat, doe een wasje, Bolognese ragu staat al uren zachtjes te pruttelen op het vuur zo (komt ie Havana) time slice ik alles zonder tijd te verspillen.
Laatst gewijzigd door Zorro op 10 jul 2016 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Ik begrijp niet waarom bijv. Quintana niet aanvalt. Of Aru. Dit is echt slaapverwekkend...
Dit is het moderne wielrennen. Dat draait vooral om afwachten.AmstelGoldRaas schreef:Ik begrijp niet waarom bijv. Quintana niet aanvalt. Of Aru. Dit is echt slaapverwekkend...