Garmin Edge 800
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Levering uitgesteld tot januari 2011.
What makes the boat go faster?
-
spiritwetteren
- Forum-lid
[quote="Madhill"]156 dan, dit wordt een topic ala Edge 705[/quote]
Maar via het topic van de Edge 705 kan je nog iets leren maar de 800 is nog niet op de markt, wat kan je er dan al over schrijven?
Maar via het topic van de Edge 705 kan je nog iets leren maar de 800 is nog niet op de markt, wat kan je er dan al over schrijven?
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
[quote="SpiritWetteren"][quote="Madhill"]156 dan, dit wordt een topic ala Edge 705[/quote]
Maar via het topic van de Edge 705 kan je nog iets leren maar de 800 is nog niet op de markt, wat kan je er dan al over schrijven?[/quote]
Als ik kijk hoe simpel een 705 in feite is, kan ik me ook geen voorstelling maken dat er 2968 posts over zijn...
Over de 800 is al voldoende te weten / lezen, al is het laatste vooral uitstel
Maar via het topic van de Edge 705 kan je nog iets leren maar de 800 is nog niet op de markt, wat kan je er dan al over schrijven?[/quote]
Als ik kijk hoe simpel een 705 in feite is, kan ik me ook geen voorstelling maken dat er 2968 posts over zijn...
Over de 800 is al voldoende te weten / lezen, al is het laatste vooral uitstel
[quote="Livio Livius"]Levering uitgesteld tot januari 2011.[/quote]
Was te verwachten !
Bij de vorige modellen werd de leverdata ook steeds naar achteren verzet . Iedereen al een beetje warm maken , terwijl men al weet dat er probleempjes zijn . Aldoende peilt men de markt .
Hoe voelen de leden zich die hun 605/705 al verkocht hebben en nu langer zonder zitten ??
Was te verwachten !
Bij de vorige modellen werd de leverdata ook steeds naar achteren verzet . Iedereen al een beetje warm maken , terwijl men al weet dat er probleempjes zijn . Aldoende peilt men de markt .
Hoe voelen de leden zich die hun 605/705 al verkocht hebben en nu langer zonder zitten ??
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Fiets gewoon verder met mijn Edge 500.
What makes the boat go faster?
-
hupholland
- Forum-lid
Tja, de 705 al verkocht want ik kreeg er een mooie prijs voor. Ik fiets nu met een fietscomputer voor euro 12,50! Maar ik mis met name de navigatie, zeker nu ik op de Veluwe op vakantie ga en daar wat wil rondraggen. Toch maar weer de bordjes volgen?
Huub
Huub
[quote="hupholland"]Tja, de 705 al verkocht want ik kreeg er een mooie prijs voor. Ik fiets nu met een fietscomputer voor euro 12,50! Maar ik mis met name de navigatie, zeker nu ik op de Veluwe op vakantie ga en daar wat wil rondraggen. Toch maar weer de bordjes volgen?
Huub[/quote]
verdwalen levert vaak verrassende inzichten op! en een nieuwe kijk op het gebied
op de veluwe staat een heel goede route uitgezet. en anders volg je gewoon de sporen..
fijne vakantie!
Huub[/quote]
verdwalen levert vaak verrassende inzichten op! en een nieuwe kijk op het gebied
fijne vakantie!