Het feit dat mensen denken dat Garate NIET meedoet zou ook aanleiding kunnen zijn om de discussie juist te voeren.Twiks schreef:Consider it done. Garate rijdt mee in de Giro. Mooi kunen we deze discussie ook weer afsluiten en lekker van de etappe gaan genietendickygiovanni schreef: Als ze een Kruiswijk, Sanchez, Garate of wie dan ook de giro hadden laten rijden hadden ze ook blijk gegeven van ambities voor een ritje mijns inziens..
GIRO ! !
-
tourpretendent
- Forum-lid
Jammer van dat boompje, ben wel benieuwd tot wat deze kan uitgroeiendickygiovanni schreef:Over het afschrijven van een renner voor tour na giro wil ik nog wel even een bommpje opzetten (maar zal het niet doen![]()
Een poging tot opzetten
Het is toch duidelijk dat een pretendent in de Giro slecht presteert in de eerst daarop volgende Tour.
Als laatste voorbeeld hebben we Contador, toch niet de minste renner van de afgelopen jaren.
Contador won de Giro, mocht de Tour tot zijn verwondering rijden en deed vervolgens mee als veldvulling.
Rabottini heeft de smaak te pakken. Ze hebben hem nu echter door en het gat wordt niet groeter!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Dat ben ik helemaal met je eens, maar daar ging het nu niet direct om. Door Garate mee te laten rijden heeft Rabobank in ieder geval voldaan aan het verwachtingspatroon van dickygiovanni.Gastheerg schreef:Het feit dat mensen denken dat Garate NIET meedoet zou ook aanleiding kunnen zijn om de discussie juist te voeren.Twiks schreef:Consider it done. Garate rijdt mee in de Giro. Mooi kunen we deze discussie ook weer afsluiten en lekker van de etappe gaan genietendickygiovanni schreef: Als ze een Kruiswijk, Sanchez, Garate of wie dan ook de giro hadden laten rijden hadden ze ook blijk gegeven van ambities voor een ritje mijns inziens..
#onzichtbaar #ambitieloos
Even dat camerashot langs die bergen
Ben hier nu al tientallen keren geweest. Fietsen, klimmen (touwen etc) en skieen en dit verveeld toch nooit?
Zo mijn favoriete pas
Zo mijn favoriete pas
-
eelcoz
Tja, dat hij er nu al af moet belooft weinig goeds voor de Passo Giau.mrcoffee schreef:Een "Jour sans" voor Kreuzinger....?
Goh, Basso, Cunego (als je 7de bent in de Tour, ben je dan een subtopper?), Kreuziger, Schleck (nu ja, op papier dan: hij reed niet echt als een topper), Rodriguez of - op zijn terrein - Cavendish, en de voorbije jaren ook Evans, Menchov, Sastre, Contador...: subtoppers? Ben ik niet helemaal met je eens: hoeveel echte toppers zijn er dan wel?mrcoffee schreef: Ja, de Giro is mooier dan de Tour ookal blijven over het algemeen de echte toppers er meestal van weg. Met de subtoppers is het ook smullen en zelfs vaak leuker.
OK, er ontbreken elk jaar wel wat grote namen in de Giro, maar dat geldt (toegegeven, in mindere mate) ook voor de Tour, dus dat mag de pret niet drukken!
Anderzijds - en daarin volg ik je wel - treden in de Giro vaker dan in de Tour leuke minder bekende renners (Pozzovivo! Rujano! Tiralongo! of langer geleden Perez Cuapio, en... Andy Schleck
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Was hier net aan het bedenken dat het alweer even geleden is dat ik nog een winter die kant uit ging: begin er wel zin in te krijgen, zo!Gastheerg schreef:Even dat camerashot langs die bergenBen hier nu al tientallen keren geweest. Fietsen, klimmen (touwen etc) en skieen en dit verveelt toch nooit?
Hopelijk valt er volgend seizoen nog eens een flink pak sneeuw langs die kant, want Cortina blijft toch een heerlijk ski-oord...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)