Timo ben je vertegenwoordiger van Intersens?
Hahaha, vertegenwoordiger van Intersens. Je zou het bijna zeggen jah. Haha. Nee, dat ben ik niet. Ben software engineer, dat is heel iets anders! Maar als ik daar genoeg van heb zal ik eens contact op nemen met Intersens!
Maar ik heb wel een zwak voor Intersens.... kan er ook niets aan doen. Vind het mooie eenvoudige fietsen... Trendvolgers! Ben zelf geen trendsetter dus misschien komt het daar wel door! Ik weet ook dat er vele mooiere fietsen bestaan, maar dan moet ik gaan betalen voor een merk naam. En dat is nou net iets waar ik een ontzettende hekel aan heb. Doe mij maar dezelfde kwaliteit voor minder en dan wil ik wel een trendvolger zijn.
Soms heb ik alleen wel het gevoeld dat de prijzen van bepaalde producten, waaronder ook fietsen, bewust hoog worden gehouden. Zo blijft de exclusiviteit gewaarborgd. Ik weet zeker dat als je een nieuw "trend settend" kwalitatief goed merk op de markt brengt met de prijzen van Intersens, niemand het een exclusief merk zal gaan vinden.
Daarnaast denk ik dat een bedrijf als Intersens nooit een trendsetter kan worden. Daarvoor zijn ze veel te klein, dit is (denk ik) alleen weggelegd voor de grote wereldwijde merken.
Wat betreft de kleding, ziet er leuk uit. Niet echt gewaagd, maar jah.. dat is Intersens..