Voor al je afspraakjes

Parijs-Roubaix muddy teaser (Nu met fotoverslag!)

bianchisl3
Forum-lid

bianchisl3 09 apr 2010 01:15

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 09 apr 2010 01:34

O wat kijk ik blij als ik een (modder)band mag wisselen!
Ik ben gewoon even veel te moe om veel te reageren (100km met 7-8 kasseistroken waaronder als laatste de hel van Wallers, iedere keer een half uur stil houden en bijkletsen na iedere strook, en dan weer 'koud' op weg naar de volgende... Het kruipt in de kouwe kleren!
Ik heb maar 1 tip voor zondag: zet je geld NIET in op Bouygues Telecom, dan kan je het beter aan mij (of Ingmar, zie foto) geven ;)
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 09 apr 2010 02:21

En we hebben beeld!

Ik heb weer wat geprobeerd met mijn onboard camera. Twee weken terug had ik op Carrefour de L'Arbre bijna alleen maar wolken. De camera had nog wat meer naar beneden mogen staan maar het is wel aardig om even mee te kijken. Ik moet nog kijken of ik het filmpje wat kan opknappen maar ik ga zo eerst eens even lekker slapen

Hier Tjitse alias Kool486 die onder luid applaus als eerste het Bos van Wallers in gaat.

Hier een onvervalste aanval van Lieven alias De Zwarten

En tenslotte wat publiek langs de kant (Let op de toekomstig PR winnaar in training :)) en het verlossende laatste stuk van de strook. Volgende keer een live stream? ;)

EDIT

Hmm, kwaliteit van de filmpjes is lokaal een stuk beter. Maar goed, ik knutsel morgen wel even verder.

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 09 apr 2010 10:16

Het ziet er wel weer vertrouwd gezellig uit daar in het Franse land. De foto's spreken boekdelen. Helaas kan ik hier (werk) de filmpjes niet openen dus die houd ik nog tegoed :).

Wel erg leuk dat je net daar rijd als er ook wat profs aan het ronddwalen zijn. Hoe ironisch dan ook dat jullie hen bijna de weg moeten wijzen. Hopelijk doen ze het in de wedstrijd beter. Zo zie je maar weer, de vooruitgang van het materiaal, ach details ;)

Volgens mij hebben jullie weer een topdag gehad, dus wacht ik nog op de rest van de 119 foto's van Hans, de 189 van Gerard en de 67 van Ingmar, daar komen nog de foto's van de andere bij dus op zoek naar de popcorn.

Goed werk mannen, count me in next time.

IBAN
Forum-lid

Gebruikersavatar IBAN 09 apr 2010 10:22

Diep respect mannen!
KTM Revelator Alto Exonic
KTM Scarp Master

jorisb
Forum-lid

jorisb 09 apr 2010 10:44

Begin van de week las ik met verbazing de bandenspanning waarmee sommigen wilden gaan rijden. Nu reed ik halverwege de tocht voor helaas lek, de band maar zacht opgepompt al had ik het idee dat hij toch wel wat minder had dan de 6 bar die ik die ochtend had staan. Vanochtend even de bandenspanning gemeten....iets met dan 3,5 bar !! :rolleye: (kan natuurlijk ook zijn dat de meter op de fietspomp niet meer goed werkt)

Ongeloofelijk dat ik daarna geen lek meer heb gehad, zeker in het bos van Arenberg niet. Waarschijnlijk heel veel geluk gehad :D

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 09 apr 2010 11:51

Ik had 5.5 bar voor en achter en 1 keer lekgereden vooraan.
ik dacht eerst aan een stootlek (ik reed ook gewoon 'in de kant' op een stuk vol putten). Thuisgekomen bleek er een onregelmatige scheur van 1 cm te zitten ongeveer 3 cm van het ventiel af op het midden van het loopvlak. Echter niet aan de buitenkant maarwel aan de velglint-kant. Iemand een idee hoe dat kan?
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

bontempi56
Forum-lid

bontempi56 09 apr 2010 12:01

Ik heb voor het eerst gereden met 25 mm bandjes 5.8 bar achter 5.5 bar voor,maar heb gaandeweg nog behoorlijk wat lucht eruit gelaten en dat fieste toch wel een stuk aangenamer over de keitjes,had nog 28 mm bandjes liggen maar die pasten niet tussen m.n de voorvork.
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.

bontempi56
Forum-lid

bontempi56 09 apr 2010 12:18

[quote="GastheerG"]Ik hoor net op de radio dat die gasten van Bbox zich vanmorgen allemaal hebben ziekgemeld:D[/quote]

Vind je het gek als ze voorbij gereden worden door een stelletje olanders op van die oude fietssies.:D:D:D
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.

pfff
Forum-lid

pfff 09 apr 2010 13:25

Geweldige foto's, je moet PR een keer gedaan hebben, maar voorlopig schuif ik m steeds een plaatsje naar beneden, die kasseien blijven afschrikken ;-)
Het weer op de foto's ziet er toch nog wel een beetje frisjes uit maar in ieder geval droog. Volgend jaar maar weer eens kijken of ik PR in de prioriteiten lijst omhoog haal.

Plaats reactie