Ik heb een bbl van 90, dus een framemaat 60 moet mij goed passen. Kunnen de ervaringsdeskundigen mij vertellen of deze fiets te klein is voor mij?
(ik ben sowieso van plan een proefrit te maken
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
RobdV1986 schreef:Ik heb een Cube Agree GTC op het oog. Ik lees hier soms dat een Cube niet echt op lange mensen is gemaakt.
Ik heb een bbl van 90, dus een framemaat 60 moet mij goed passen. Kunnen de ervaringsdeskundigen mij vertellen of deze fiets te klein is voor mij?
(ik ben sowieso van plan een proefrit te maken)

probeer bij band afhalen het wiel op de grond te duwen hierdoor krijg je aan de bovenkant meer ruimte om de band eraf te krijgen ennuh pas op met bandenafnemers in principe moet het met de hand kunnen.koertie schreef:want ik krijg de buitenband er niet af? :-s
Na wat weekjes onderdelen verzamelen en even bouwen is dit is hem geworden:feddek schreef:Na vorig jaar heerlijk op een carbon exoot te hebben gekoerst wil ik dit jaar toch weer met een goedkoop stukje alu onder de kont gaan rijden. De Ultimate al met licentie korting bleek de beste keus, maar ik kwam er toch niet helemaal uit met de vernieuwde geometrie en bovendien liep ik op marktplaats een nieuw Cube agree sl 2012 frame, mt 60, tegen het lijf voor een heel mooi prijsje