De grote wielren quiz!
Handicap bergop...
Dan neem ik aan dat Hinault een veel zwaarder gewicht kreeg toegedicht dan zijn ware kilo's.
Ik weet (nog) niet hoeveel er dat dan moeten zijn.
De jubileumeditie van Fiets moet hier in huis nog wel zwerven, maar waar??
Dan neem ik aan dat Hinault een veel zwaarder gewicht kreeg toegedicht dan zijn ware kilo's.
Ik weet (nog) niet hoeveel er dat dan moeten zijn.
De jubileumeditie van Fiets moet hier in huis nog wel zwerven, maar waar??
TransAm 2010 ? Of toch 2011? 2012!
[quote="NK 2003"]Handicap bergop...
Dan neem ik aan dat Hinault een veel zwaarder gewicht kreeg toegedicht dan zijn ware kilo's.[/quote]
Bijna goed ! Nu nog even de manier waarop hij die kilo's mee moest zeulen.
Dan neem ik aan dat Hinault een veel zwaarder gewicht kreeg toegedicht dan zijn ware kilo's.[/quote]
[quote="wido"][quote="NK 2003"]Handicap bergop...
[/quote]
Tja, dan houd ik het op materiaal. Helm of fietsonderdelen. Maar hoe ik ook goochel, verder dan spaken kom in niet. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Of had hij soms overvolle bidons??
[/quote]
Tja, dan houd ik het op materiaal. Helm of fietsonderdelen. Maar hoe ik ook goochel, verder dan spaken kom in niet. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Of had hij soms overvolle bidons??
Tja, dan houd ik het op materiaal. Of had hij soms overvolle bidons??
Nog net niet helemaal. FIETS was in het pre-FotoShop tijdperk blijkbaar bijzonder handig met papier, lijm en schaar.......
wido schreef:Tja, dan houd ik het op materiaal. Of had hij soms overvolle bidons??
Nog net niet helemaal. FIETS was in het pre-FotoShop tijdperk blijkbaar bijzonder handig met papier, lijm en schaar.......
Vierkante (althans verknipte) wielen?
Nee, verknipt wel, maar niet de wielen...
Zal ik hem over een uurtje of zo maar onthullen ? Duurt wat lang voor de oude nummers uit de kast komen..........
Zal ik hem over een uurtje of zo maar onthullen ? Duurt wat lang voor de oude nummers uit de kast komen..........
[quote="wido"]PS. Als ik me niet vergis heb ik "hem" in het jubileumnummer (25 jaar FIETS) ook nog eens langs zien komen.......[/quote]
Zowat alle nummers uit 2007 doorgebladerd maar niets gevonden
Zowat alle nummers uit 2007 doorgebladerd maar niets gevonden
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
Nou allez dan, daar komt'ie.
Prachtig stukje "Photoshoppen" avant-le-lettre.
Ben eigenlijk wel heel benieuwd of ze hiervoor nog toestemming gevraagd hebben aan het lijdend voorwerp zelf. Guus van Beek (als hij dit forum leest) zou het uiteraard moeten weten.
Hier de omslag van het juli/augustus nummer van jaargang 1, 1982. Binnen in het nummer uiteraard een special over fietstassen.
PS. Ik zal zo even een makkelijk google vraagje componeren om het stokje over te geven.
[img=http://img96.imageshack.us/img96/6706/hinault5.jpg]
Prachtig stukje "Photoshoppen" avant-le-lettre.
Ben eigenlijk wel heel benieuwd of ze hiervoor nog toestemming gevraagd hebben aan het lijdend voorwerp zelf. Guus van Beek (als hij dit forum leest) zou het uiteraard moeten weten.
Hier de omslag van het juli/augustus nummer van jaargang 1, 1982. Binnen in het nummer uiteraard een special over fietstassen.
PS. Ik zal zo even een makkelijk google vraagje componeren om het stokje over te geven.
[img=http://img96.imageshack.us/img96/6706/hinault5.jpg]
De nieuwe vraag:
Lucien van Impe was de eerste winnaar van de bolletjestrui. Echter, wie was de eerste DRAGER van de trui in die Tour ?
Lucien van Impe was de eerste winnaar van de bolletjestrui. Echter, wie was de eerste DRAGER van de trui in die Tour ?