Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mwa..... ik merk dat ik er steeds minder moeite mee heb om een race te missen. Sowiso zijn het er teveel geworden, die tripleheaders zijn killing voor de motivatie, teveel circuits die amper de moeite zijn en elk raceincident is tegenwoordig een straf. Dat foutje van HAM (feitelijk van de engineer) afgelopen weekend is natuurlijk veel en veel te hard afgestraft met -3 plekken op de grid op een parcours waar inhalen onmogelijk is.CharlieP schreef: ↑28 mei 2025 12:21 Heus niet, das veel verder rijden om er te komen...![]()
Als je beseft dat we niet meer naar een topsport kijken, maar naar een show, is het misschien makkelijker te plaatsen wat er gebeurd. Niet alleen in de Formule 1 trouwens. Het is een grote show die er op uit is om geld te verdienen. Niet meer om te bepalen wie de snelste (coureur/auto) is.
En toch blijf ik er na kijken, beetje anders als 20 jaar geleden, maar k vind het toch nog leuk genoeg om te volgen.![]()
Sowiso direct alle uitloopstroken vervangen voor grindbakken, eens zien of ze dan nog zo makkelijk de grens over gaan. Die gasten weten akelig goed wat ze op de cm nauwkeurig doen.

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pffft, cursusje anger-management zou Verstappen goed doen denk ik…. 

+100.daniel1975 schreef: ↑01 jun 2025 18:35 Pffft, cursusje anger-management zou Verstappen goed doen denk ik….![]()
En ik begrijp niet dat ze na zo'n goede strategie zo'n domme beslissing maken.
Ik dacht toen ik Piastri binnen zag komen dat hij buiten zou blijven.
Maar helaas.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die bandenwissel was oerstom.
Maar die actie van Max was dat ook….
De MCL’s zijn gewoon veel te snel, accepteer het. Red Bull is vorig jaar van binnenuit verkloot met dat gedoe met Horner, de mensen die vertrokken, etc.
Maar die actie van Max was dat ook….
De MCL’s zijn gewoon veel te snel, accepteer het. Red Bull is vorig jaar van binnenuit verkloot met dat gedoe met Horner, de mensen die vertrokken, etc.
-
- Forum-lid
Onbegrijpelijke fuck-up van Verstappen, maar ook van het team.
-
- Forum-lid
Ondertussen doet Telstar goede zaken tegen Willem II!
Na het failliet van het voetbalcluppie van Haarlem, is Telstar m’n favoriet voor zover dat voor mij met voetbal geldt. Terwijl de “echte” fans van Haarlem in Telstar natuurlijk de grote vijand zien. Maar ja, Telstar bestaat nog wel
Na het failliet van het voetbalcluppie van Haarlem, is Telstar m’n favoriet voor zover dat voor mij met voetbal geldt. Terwijl de “echte” fans van Haarlem in Telstar natuurlijk de grote vijand zien. Maar ja, Telstar bestaat nog wel

Laatst gewijzigd door Mehekachtohapi op 01 jun 2025 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
1 strafpunt verwijderd van een schorsing nu…..Mehekachtohapi schreef: ↑01 jun 2025 19:47 Onbegrijpelijke fuck-up van Verstappen, maar ook van het team.
-
- Forum-lid
Achteraf is het mooi wonen, had gewoon "buiten" moeten blijven.
Geen handige actie van Max, echter die jankmiep Russel had ook een straf verdiend doordat hij Max wegdrukte in de 1e bocht...
Geen handige actie van Max, echter die jankmiep Russel had ook een straf verdiend doordat hij Max wegdrukte in de 1e bocht...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Russell is echt een vervelend gemeen mannetje.
Toen hij bij Merc kwam ging het mis, daarvoor best een leuke goede rijder.
Toen hij bij Merc kwam ging het mis, daarvoor best een leuke goede rijder.