Vandaag gezien...een korte broek
-
Heppiebianchi
- Forum-lid
Die was zeker van het padje af 
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Net buiten Spijkerboor. Dacht ik. Maar het bleek iemand te zijn met een licht rode broek 
- plantagenet
- Forum-lid
Dacht even dat je het dorpje hier in de buurt bedoelde (aan NH kanaal)....blijkt dat er ook een Spijkerboor in Drenthe ligt...havana schreef:Net buiten Spijkerboor. Dacht ik. Maar het bleek iemand te zijn met een licht rode broek
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
-
wouterkaas
- Forum-lid
13 graden vandaag. Vrijgenomen van werk en zometeen met korte broek op de fiets, genieten!
-
Beam me up, Scotty
- Forum-lid
Gezien: peloton met wintercollants of beenstukken, veel windbreakers, een paar mutsjes onder de helm, lange handschoenen en schoenhoesjes... plus 1 rennen in zomertenue waarover een sweater (wat geen effect heeft). Die is toen naar huis gestuurd.
Temperatuurgevoel kan onderling verschillen, een laagje meer of minder mag, maar geen 2. Er zijn dus grenzen aan de verantwoordelijkheid die je wilt dragen als groep. Bovendien is de temperatuurverloop hier redelijk voorspelbaar en gelijkmatig, zeker vergeleken met toertochten in de bergen. Dus je kunt gewoon aantrekken wat om half 9 's ochtends goed voelt.
Komt bij, de winter is net over de helft.
Temperatuurgevoel kan onderling verschillen, een laagje meer of minder mag, maar geen 2. Er zijn dus grenzen aan de verantwoordelijkheid die je wilt dragen als groep. Bovendien is de temperatuurverloop hier redelijk voorspelbaar en gelijkmatig, zeker vergeleken met toertochten in de bergen. Dus je kunt gewoon aantrekken wat om half 9 's ochtends goed voelt.
Komt bij, de winter is net over de helft.
Achteraf is elke fietstocht leuk.