Elektrische Fietspompen
Dat is mijn idee ook. Kleine minipomp om de binnenband wat op te pompen en dan CO2. In begin problemen, ook bij andere fietsers, met met een goede adapter appeltje eitje. Nog nooit bevroren handen door de CO2 gehad, ik heb wel handschoenen aan.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
De Silca ImperoII pomp is 20 cm lang.
Zelfs de "Mattone grande" is niet groot genoeg.
https://silca.cc/en-eu/products/pocket-impero
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Tsja als je dan toch al een handpomp meeneemt
-
Dubbeldekker
- Forum-lid

Adversity is the Catalyst of Change
-
scottpch64
- Forum-lid
Onder de bovenbuis een Zefal pomp, zo reed ik rond op m'n Benotto in de jaren 80... 
Enkele dagen geleden eentje ontvangen (besteld aan €25 en geleverd zonder extra BTW te moeten betalen) en daarnet eens getest bij het wisselen naar 'winterbanden' op mijn commuter. Werkt prima en minder lawaai dan verwacht
Maar thuis wordt hier in principe alles opgepompt met een compressor met geijkte bandenblazer. Met mijn Airchecker is daar de afwijking rond 0,05 bar.
Kun je daar ook een mtb of gravelband mee oppompen?walter820 schreef: ↑20 nov 2025 20:47Enkele dagen geleden eentje ontvangen (besteld aan €25 en geleverd zonder extra BTW te moeten betalen) en daarnet eens getest bij het wisselen naar 'winterbanden' op mijn commuter. Werkt prima en minder lawaai dan verwachtEen aanvaardbare afwijking van 0,15 à 0,2 bar ten opzichte van mijn SKS Airchecker. Valt best mee, mijn BBB vloerpomp durft 0,5 bar afwijken.
Maar thuis wordt hier in principe alles opgepompt met een compressor met geijkte bandenblazer. Met mijn Airchecker is daar de afwijking rond 0,05 bar.
Ja, klik de link aan en scroll naar beneden.Gerwin89 schreef: ↑20 nov 2025 22:22Kun je daar ook een mtb of gravelband mee oppompen?walter820 schreef: ↑20 nov 2025 20:47Enkele dagen geleden eentje ontvangen (besteld aan €25 en geleverd zonder extra BTW te moeten betalen) en daarnet eens getest bij het wisselen naar 'winterbanden' op mijn commuter. Werkt prima en minder lawaai dan verwachtEen aanvaardbare afwijking van 0,15 à 0,2 bar ten opzichte van mijn SKS Airchecker. Valt best mee, mijn BBB vloerpomp durft 0,5 bar afwijken.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.