Endurance racer
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Je kunt beter iets passends zoeken i.p.v. je stuurpen moeten omkeren (profs doen dat enkel om een standaard fiets voor hen bruikbaarder te maken).
Parlees zijn fraai en als je er persé eentje wilt: gewoon kopen!, kom echter niet aan met de fantastische passing want hetzelfde voor een fractie van de prijs is ook verkrijgbaar (alleen dan zonder de status van merk x).
Parlees zijn fraai en als je er persé eentje wilt: gewoon kopen!, kom echter niet aan met de fantastische passing want hetzelfde voor een fractie van de prijs is ook verkrijgbaar (alleen dan zonder de status van merk x).
-
sharkman113
- Forum-lid HC
Klopt echter wordt ik wel wat onpasselijk van het font gebruikt voor "Workswell" aan het begin dat duidelijk een knipoog naar dat wat Specialized voor het S-Works logo op de onderbuis gebruikt. Toeval bestaat niet dus wel een beetje "fout"
- daniel1975
- Forum-lid HC
@shark: ik rij NU met omgedraaide pen op de Dogma ivm heupprobleempje.
Qua geo passen Simplon Kiaro en deze Altum zo'n beetje het beste.
@havana: drop is 3cm minder en reach 8mm korter, scheelt wel degelijk. En volgens mij opperde jij het zelf
. Stond niet eens op mijn shortlist.
Qua geo passen Simplon Kiaro en deze Altum zo'n beetje het beste.
@havana: drop is 3cm minder en reach 8mm korter, scheelt wel degelijk. En volgens mij opperde jij het zelf
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ben vandaag eens even bij Bespoke in Londen binnengelopen om die Parlees eens live te zien. Best aardige fietsen om te zien, maar wat zijn die dingen idioot duur! £7800 voor een frameset. Custom, dat wel, maar dan nog...
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
- H.G. Wells
- daniel1975
- Forum-lid HC
Custom is te duur. Een Altum R kost €4400,- adviesprijs. Ik ga het er NU niet aan uitgeven; knoop doorgehakt dat het de Kiaro wordt. Eerst 100% hersteld zijn en dan is een Altum oid absoluut weer een hele serieuze optie. Heb elke test-km genoten van dat ding.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
En laat er van deze fiets in 2014 een test verschenen zijndaniel1975 schreef:Custom is te duur. Een Altum R kost €4400,- adviesprijs. Ik ga het er NU niet aan uitgeven; knoop doorgehakt dat het de Kiaro wordt. Eerst 100% hersteld zijn en dan is een Altum oid absoluut weer een hele serieuze optie. Heb elke test-km genoten van dat ding.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Geef je groot gelijk, de Parlee prijzen slaan echt nergens op. Ik spaar nog een jaar of 7 door voor een Legend, waarschijnlijk is custom tegen die tijd sowieso de enige manier om velgremmen te rijden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die test kende ik al 
Een van de weinige tests die niet in het duits is geschreven. Duidelijk nog een grote markt te winnen voor Simplon buiten de duitstalige landen.
Heel benieuwd hoe dit gaat bevallen.
Een van de weinige tests die niet in het duits is geschreven. Duidelijk nog een grote markt te winnen voor Simplon buiten de duitstalige landen.
Heel benieuwd hoe dit gaat bevallen.
Volgens mij is het een Chinees.
Het is natuurlijk ook wel verstandig om eerst op die Kiaro te testen hoe het op de lange termijn met je heup gaat. Als je dan alsnog behoefte aan die Parlee krijgt, heb je in ieder geval een mooie winterfiets.
Het is natuurlijk ook wel verstandig om eerst op die Kiaro te testen hoe het op de lange termijn met je heup gaat. Als je dan alsnog behoefte aan die Parlee krijgt, heb je in ieder geval een mooie winterfiets.
Campagnolo Ultra Dork