Ook Santos is inmiddels bezig met een gravel racer; de Gravel Lite. Met Rohloff en TRP Hylex remmen voor 4549..

Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
De Diverge met 105 is de Comp Smartweld (2249) of Comp Carbon (2899)bwerter schreef:Specialized Diverge heeft mijn interesse als Winterfiets/Gravel racer. Ik wil wel minimaal 105 afgemonteerd. Op dit moment is dit boven mijn budget. Weet iemand wellicht of er een "vaste" uitverkoop is en wanneer deze start? Of andere tips voor goed geprijsde modellen? 2014 of 2015 model is zeker een optie.
Ik bedoel de COMP Smartweld inderdaad (2249).bwerter schreef:De Diverge met 105 is de Comp Smartweld (2249) of Comp Carbon (2899)
Wellicht is de Specialized Secteur Expert Disc 2014 (1899) wat voor je. Exact dezelfde geometrie (en banden clearance) en al overjarig. Als het je specifiek gaat om merk en type, aannemelijk aangezien je een Specialized wil, is het nog even wachten.
Vind ik ook, ben ERG benieuwd hoe die rijdt.ric schreef:Mooie bike!