Garmin Edge 800
Ik zie bij een leverancier een leverdatum staan van 15 okt. 2010.
Hen lukt het ook met iphone's dus een reeele datum??
"Verwachte voorraad datum: vrijdag 15 oktober 2010
Productcode: 010-00899-01
EAN/UPC: 5707549935798
Categorie: GPS'en/navigators"
Hen lukt het ook met iphone's dus een reeele datum??
"Verwachte voorraad datum: vrijdag 15 oktober 2010
Productcode: 010-00899-01
EAN/UPC: 5707549935798
Categorie: GPS'en/navigators"
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
-
tomkolkman
- Forum-lid
Ik heb contact gehad met een webshop die zegt dat ik hem deze week nog kan krijgen en hij op voorraad is bij de leverancier. Ik geloof er niet veel van dus heb om een bevestiging gevraagd of hem dit ook lukt gezien nog geen enkele winkel hem op voorraad heeft. Tot nu toe geen bericht gehad en wacht in spanning af?
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
-
tomkolkman
- Forum-lid
Ik heb een bedrijf gevonden welke de Garmin kan leveren in 3-5 werkdagen omdat deze op voorraad licht bij de leverancier Garmin Engeland. Het probleem is echter dat het bedrijf alleen aan andere bedrijven levert. De prijs die men vraagt is 380 euro dus ook nog eens fors goedkoper dan bij futurumshop.
Zijn er forumleden die ook de garmin aan willen schaffen en de mogelijkheid hebben om dit via een bedrijf te doen PM me dan even misschien dat ik er op deze manier dan ook aan kan komen.
Zijn er forumleden die ook de garmin aan willen schaffen en de mogelijkheid hebben om dit via een bedrijf te doen PM me dan even misschien dat ik er op deze manier dan ook aan kan komen.
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
[quote="tomkolkman"]Ik heb een bedrijf gevonden welke de Garmin kan leveren in 3-5 werkdagen omdat deze op voorraad licht bij de leverancier Garmin Engeland. Het probleem is echter dat het bedrijf alleen aan andere bedrijven levert. De prijs die men vraagt is 380 euro dus ook nog eens fors goedkoper dan bij futurumshop.
Zijn er forumleden die ook de garmin aan willen schaffen en de mogelijkheid hebben om dit via een bedrijf te doen PM me dan even misschien dat ik er op deze manier dan ook aan kan komen.[/quote]
Bedoel je niet 380 engelse pond? Waarom zo moeilijk doen, ook niet handig in geval van garantieaanspraak, als ze over een paar weken hier te koop zijn?
Aankomend voorjaar heeft iedereen er één dus dan maakt het niet meer uit toch.
Ik laat jullie graag voorgaan in de aanschaf en dan lees ik hier wel om welke bugs ik nog het beste even kan wachten met de aankoop
PS. ze zijn 369,95 bij Futurumshop, welke uitvoering bedoel jij dan?
Zijn er forumleden die ook de garmin aan willen schaffen en de mogelijkheid hebben om dit via een bedrijf te doen PM me dan even misschien dat ik er op deze manier dan ook aan kan komen.[/quote]
Bedoel je niet 380 engelse pond? Waarom zo moeilijk doen, ook niet handig in geval van garantieaanspraak, als ze over een paar weken hier te koop zijn?
Aankomend voorjaar heeft iedereen er één dus dan maakt het niet meer uit toch.
Ik laat jullie graag voorgaan in de aanschaf en dan lees ik hier wel om welke bugs ik nog het beste even kan wachten met de aankoop
PS. ze zijn 369,95 bij Futurumshop, welke uitvoering bedoel jij dan?
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra
-
tomkolkman
- Forum-lid
@Madhill
Ik bedoel de performance bundel en het is een nederlands bedrijf dus de prijzen zijn gewoon in euro. Garantie zou dan inderdaad via het bedrijf moeten lopen wat weer een nadeel is.
Misschien dat het inderdaad verstandiger te wachten is en hem voor 445 euro te bestellen bij Futurumshop, maar ik vind 65 euro nog wel een aardig verschil.
Achja we zien wel hoe het loopt....
Ik bedoel de performance bundel en het is een nederlands bedrijf dus de prijzen zijn gewoon in euro. Garantie zou dan inderdaad via het bedrijf moeten lopen wat weer een nadeel is.
Misschien dat het inderdaad verstandiger te wachten is en hem voor 445 euro te bestellen bij Futurumshop, maar ik vind 65 euro nog wel een aardig verschil.
Achja we zien wel hoe het loopt....
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02