Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Praatprogramma's rondom de Tour

elefantino
Forum-lid

elefantino 06 jul 2013 22:51

De logica van Tim Krabbe: Als iedereen valsspeelt, is het geen valsspelen meer. Tja,...

gaisdergerman
Forum-lid

gaisdergerman 06 jul 2013 22:58

Gisteren bij vive Le velo het verhaal over de toumalet. De nos neemt het vandaag gewoon ongegeneerd over.

Karl66
Forum-lid

Karl66 06 jul 2013 23:57

elefantino schreef:Heb TdJ gemist, maar is Jakobs eens flink op zijn nummer gezet na het sterke rijden van de Belkin-mannen vandaag? :D
Welnee, je kan dan toch altijd nog klagen over Gesink, die in de aanval ging en beter bij zijn kopmannen had kunnen blijven...
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets

SandervdV
Forum-lid

SandervdV 07 jul 2013 08:40

Karl66 schreef:
elefantino schreef:Heb TdJ gemist, maar is Jakobs eens flink op zijn nummer gezet na het sterke rijden van de Belkin-mannen vandaag? :D
Welnee, je kan dan toch altijd nog klagen over Gesink, die in de aanval ging en beter bij zijn kopmannen had kunnen blijven...
Nu ga je toch niet zeggen dat dat niet zo is...??

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 07 jul 2013 09:26

gaisdergerman schreef:Gisteren bij vive Le velo het verhaal over de toumalet. De nos neemt het vandaag gewoon ongegeneerd over.
Met "ongegeneerd overnemen" insinueer je dat het filmpje met Joost Prinsen niet al weken geleden is geschreven, ingesproken en gemonteerd, maar een dag na de uitzending van de VRT snel in elkaar werd gedraaid door inspiratieloze na-apers. Heb je daar bewijs voor of zoek je gewoon spijkers op laagwater? Ik vermoed namelijk dat laatste
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

sloeren
Forum-lid

Gebruikersavatar sloeren 07 jul 2013 09:45

Mart Smeets is een reliek uit vervlogen tijden. Toen het heel normaal was dat de heren van de omroep de presentatie-kant van de sportverslaggeving het enig relevante vonden. Van de volgende generatie zullen we verwachten dat hij/zij kennis en/of affiniteit met die koers hebben. Smeets ontbeert ze beide. Smeets houdt alleen van Smeets omdat hij Smeets is (vanzelf sprekend toch?!). Kennis heeft hij van het presentatie-vak.

elefantino
Forum-lid

elefantino 07 jul 2013 11:22

sloeren schreef:Mart Smeets is een reliek uit vervlogen tijden. Toen het heel normaal was dat de heren van de omroep de presentatie-kant van de sportverslaggeving het enig relevante vonden. Van de volgende generatie zullen we verwachten dat hij/zij kennis en/of affiniteit met die koers hebben. Smeets ontbeert ze beide. Smeets houdt alleen van Smeets omdat hij Smeets is (vanzelf sprekend toch?!). Kennis heeft hij van het presentatie-vak.
Bij Mart Smeets zit je ook niet aan tafel, bij Mart Smeets ga je op audientie. Ik raak langzaam geintrigeerd door de glazen rode wijn die iedere avond op tafel staan. Ik zie er nooit iemand van drinken, aan het einde van de uitzending staan ze nog precies zo als aan het begin. Het is altijd rode wijn, er zal toch ook wel eens iemand witte wijn willen. Of bier, of frisdrank. Of zou Mart dat niet toestaan?

Of zou het zo zijn dat je bij het zien van Mart Smeets automatisch vier glazen rode wijn ziet staan, of ze er nu werkelijk staan of niet? :D

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 07 jul 2013 14:37

chrissiewizzie schreef:Vorig jaar met Thijs Zonneveld aan tafel vond ik het zo nu en dan erg vermakelijk, maar met de huidige side-kick (hoe ver kan je arm in Smeets....) is het triest.
Nu was het gisteravond wel zijn laatste beurt, vanaf vanavond een week lang Zonneveld.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

TumTumTum
Forum-lid

Gebruikersavatar TumTumTum 07 jul 2013 17:40

elefantino schreef:De logica van Tim Krabbe: Als iedereen valsspeelt, is het geen valsspelen meer. Tja,...
Ja, wat een vage kerel zeg. Wil dat boek van hem toch nog wel eens lezen ooit.
Veni. Vidi. Fietsie.

jalex_h
Forum-lid

Gebruikersavatar jalex_h 07 jul 2013 21:41

Ach, de romantici onder de fietsliefhebbers, zoals Tim Krabbe, zijn bruut gewekt uit wat zij dachten dat een mooie zoete droom was en proberen zich nu krampachtig vast te klampen aan de laatste beelden van die droom in de hoop dat ze weer snel verder kunnen dromen. En iedereen die ze wakker houdt, krijgt er daarbij van langs.
Een uitspraak als "controleren die jongen en als ze niets vinden is er niets aan de hand" (hoe vaak was L.A. Te A. ook al weer gecontroleerd zonder dat ze wat vonden?) past ook perfect bij dit syndroom.

Lekker in een hoekje laten suffen en niet te veel aandacht aan geven.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 07 jul 2013 21:54

Mag ik het vanavond een saaie uitzending vinden? Valt weer op dat ze zeer weinig geld hebben uitgegeven aan het verkrijgen van beeldmateriaal. Er was meer te halen uit deze etappe dacht ik zo....
En ik blijf erbij dat WG niet geschikt is voor een wielerprogramma :(
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 08 jul 2013 07:28

VLV met Thijs Zonneveld was erg interessant. Blijft een goede journalist IMHO.

Plaats reactie