Het grote zeik-hier-de-weerman-af topic 2018
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt! Ergens in de bandbreedte tussen de 18 en 26gr bij 2bft is prima 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Tot een uur of 3 was het k*t weer (viel mee maar er was geen zon
Daarna klaarde het op en heb ik nog snel een rondje gemaakt in korte broek en korte mouwen. Een primeur voor mij dit jaar.
Maak joe woar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Met als groot verschil tov zaterdag dat het weerbeeld van gisteren voorspeld was en perfect uit kwam.Fietsen?altijd schreef:Tot een uur of 3 was het k*t weer (viel mee maar er was geen zonDaarna klaarde het op en heb ik nog snel een rondje gemaakt in korte broek en korte mouwen. Een primeur voor mij dit jaar.
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Ik dacht dat het gisteren echt heel mooi weer zou worden... Oeps
Maak joe woar
Sjongejonge. Na de zonsvloed van gisteren is Zuid-Oost Brabant/Noord Limburg wederom aan de beurt en hoe.
Ik weet dat het voorspeld was maar voor veel minder zat men er al eerder vet naast. Nu niet dus. Effe lekker woon-werk fietsen denkende dat die waarschuwing niet klopte
Dat is echt een serieuze bak water die naar benden komt zeg:
16:30 Heijen (Noord-Limburg) is een wolkbreuk. De regen klettert met 244 mm/uur naar beneden. Binnen 5 minuten viel 11 mm regen en de temperatuur daalde in 10 minuten van 25 naar 17 graden. Inmiddels is er 25 mm gevallen. In Twente regent het ook flink door. In Haaksbergen is inmiddels binnen een half uur 24 mm gevallen.
http://nieuws.weeronline.nl/2-6-2016-li ... or-onweer/
Beter om daar een waterfiets te kopen.
Ik weet dat het voorspeld was maar voor veel minder zat men er al eerder vet naast. Nu niet dus. Effe lekker woon-werk fietsen denkende dat die waarschuwing niet klopte
Dat is echt een serieuze bak water die naar benden komt zeg:
16:30 Heijen (Noord-Limburg) is een wolkbreuk. De regen klettert met 244 mm/uur naar beneden. Binnen 5 minuten viel 11 mm regen en de temperatuur daalde in 10 minuten van 25 naar 17 graden. Inmiddels is er 25 mm gevallen. In Twente regent het ook flink door. In Haaksbergen is inmiddels binnen een half uur 24 mm gevallen.
http://nieuws.weeronline.nl/2-6-2016-li ... or-onweer/
Beter om daar een waterfiets te kopen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- daniel1975
- Forum-lid HC
In het westen 13-14 gr.... Hoeveel graden hadden ze ook alweer voorspeld? Prutsers en prutjaar weer.
Ik heb liever die 13-14 graden zonder zonsvloed en zo slecht was het allemaal niet. Wel een beetje pieken en dalen maar hey, je woont in Nederland.
Je geheugen laat je in de steek. Hou het maar eens bij dat weer.
Je geheugen laat je in de steek. Hou het maar eens bij dat weer.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Da's normaal hoor, voor de tijd van het jaar.
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Doe alsjeblieft niet zo zuur zeg. We hebben net een warme en zonnige meimaand achter de rug:daniel1975 schreef:In het westen 13-14 gr.... Hoeveel graden hadden ze ook alweer voorspeld? Prutsers en prutjaar weer.
http://nieuws.weeronline.nl/31-5-2016-m ... ige-buien/
Het regent (in een deel van Nederland, hier in het NO is het al dagen droog en prima weer) een paar dagen en gelijk is het "prutjaar weer".
Heren, het is een Nederlands forum dus klagen en zeuren hoort er gewoon bij...

Vanmiddag nog een kort rondje gedaan: de verschillende weerpagina's gaven aan dat ik voor kwart voor vijf binnen moest zijn, want dan zou het 'losgaan'. Het is nu bijna acht uur en nog steeds droog en lekker weer...
Vanmiddag nog een kort rondje gedaan: de verschillende weerpagina's gaven aan dat ik voor kwart voor vijf binnen moest zijn, want dan zou het 'losgaan'. Het is nu bijna acht uur en nog steeds droog en lekker weer...