Wielerseizoen 2012
Pfff idd, net als dat roze broekje van Stybar bij het WK cross. Volgens mij moesten ze vanmiddag bij Sporza ook even op het tongetje bijten.....timo2.0 schreef:Mooie zege met als enig minpuntje dat irritant commerciële juichen van hem. Laat dat in godsnaam geen trend worden.
-
chassepatat
- Forum-lid
De volgende stap is dat ze in een interview achteraf de sponsors gaan bedanken....
-
giroditaliafan
- Forum-lid
Commercieel juichen?? Wel een beetje negatief allemaal hoor!! Ben blij dat er een nederlander überhaupt weer eens "commercieel" kan juichen. Zo vaak komt dat niet voor! En ik vind t bij Terpstra echt nog wel mee vallen. Alleen een andersoortige gebaartje vlak op de streep. Voor de rest gewoon enthousiasme bij hem!! En terecht!!
gr.
giroditaliafan
gr.
giroditaliafan
Ik vond de reactie van de ploegleider na de tijd ook een beetje vreemd...
De rits van het shirt dicht doen en vervolgens juichend over de finish komen benadrukt de sponsor in mijn ogen meer dan genoeg
De rits van het shirt dicht doen en vervolgens juichend over de finish komen benadrukt de sponsor in mijn ogen meer dan genoeg
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
"giroditaliafan", het andersoortige gebaartje was de "S" van Specialized. Jij vindt dat bij Terpstra nog wel meevallen? Dit is echt de eerste keer dat ik een renner zo duidelijk een commerciële boodschap in zijn juichen zie opnemen dus hoe dat "mee moet vallen", ik neem aan ten opzichte van anderen, is mij een raadsel maar ik vind zo juichen in ieder geval helemaal niets.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
bottecchia
- Forum-lid
Mwah, ik weet er nog wel één.

-
giroditaliafan
- Forum-lid
Ach ieder z`n ding, timo2.0! Wel.goed dat je t ff uitlegt overigens! Laat ik nou toevallig bij een eerder beeld van Terpstra (voor het gebaartje) bij mijzelf denken: tjeetje Terpstra rijdt wel op een hele mooie Specialized-fiets!! (misschien moet ik die maar `ns kopen) Maar goed!!.
Kan er iig zelf wel om (glim)lachen. Want origineel!! Past wel bij Terpstra!! Ennuh, nogmaals, ben blij dat er überhaupt weer eens een Nederlander juchend (commercieel of niet) over de finish komt!
gr.
giroditaliafan
Kan er iig zelf wel om (glim)lachen. Want origineel!! Past wel bij Terpstra!! Ennuh, nogmaals, ben blij dat er überhaupt weer eens een Nederlander juchend (commercieel of niet) over de finish komt!
gr.
giroditaliafan
Jullie vergeten helemaal de dubbelslag voor Nederland gisteren, want Monique van de Ree won de koers bij de vrouwen! Belgie zet wel de trend met het organiseren van vrouwenkoersen, kunnen wij in Nederland nog een voorbeeld aan nemen (waar blijft de vrouwenversie van de Amstel Gold?).
Zelf nog een tweede vrouw Petra Dijkmanever schreef:Jullie vergeten helemaal de dubbelslag voor Nederland gisteren, want Monique van de Ree won de koers bij de vrouwen! Belgie zet wel de trend met het organiseren van vrouwenkoersen, kunnen wij in Nederland nog een voorbeeld aan nemen (waar blijft de vrouwenversie van de Amstel Gold?).
Wel jammer dat je daar weinig van ziet op tv.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada