2 ervaringen gehad met garantie/service/aftersale afgelopen weken. Die wil ik hier graag ook even delen.
1. Een 10 met een griffel voor
www.Futurumshop.nl
Mijn Lezyne achterligt was kapot, er is vocht in gekomen na ongeveer 1.5 jaar, waardoor er roest in zat en het lichtje niet meer werkte.
Bonnetje met foto opgestuurd via de mail, met de vraag wat kunt u hier nog aan doen?
De reactie was was super, wij sturen vandaag nog een nieuwe op naar u op. Morgen heeft u hem in huis!.
Dat is echt perfecte service in mijn ogen
2.
www.mantel.com
Mijn kettingpons die gebroken was, heb ik bij Mantel gekocht (want zit hier in de buurt.
Ook een foto van gemaakt, bonnetje niet terug kunnen vinden. Na 3x heen en weer mailen, hebben zij deze aan de hand van de betaaldata terug vinden in het systeem.
Moest nog een keer langs komen met de pons om het te laten controleren en mocht toen een nieuwe meenemen.
Netjes dat ik een nieuwe krijg.
Omslachtig de manier waarop het moet verlopen.
Een 6je als je het mij vraagt .
Voor mijn volgende aankopen neig ik nu weer veel eerder naar Futurumshop.nl
