Montage van mijn Scott CR1
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 23 September 2005
De DA zal dan toch al wat km gebold hebben niet?Als ze nieuw zijn draaien ze echt niet zo veel rond hoor.Zowel de Shimano's, mega-exo's en clavicula !
Idd. Dat is dan hetzelfde inrij-effect als bij naven?
De DA zal dan toch al wat km gebold hebben niet?Als ze nieuw zijn draaien ze echt niet zo veel rond hoor.Zowel de Shimano's, mega-exo's en clavicula !
Idd. Dat is dan hetzelfde inrij-effect als bij naven?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 23 September 2005
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 23 September 2005
Prachtig werk alweer TS. Enig mooi trapstel!
Vraagje, hoeveel keer per dag ga je even kijken naar je voorlopig onafgewerkte nieuwe Scott?
Wel niet zo veel als dat ik zou willen vermits ik op het ogenblik lange uren klop !
t geld moet toch ergens vandaan komen he!!!!
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 23 September 2005
Prachtig werk alweer TS. Enig mooi trapstel!
Vraagje, hoeveel keer per dag ga je even kijken naar je voorlopig onafgewerkte nieuwe Scott?
Wel niet zo veel als dat ik zou willen vermits ik op het ogenblik lange uren klop !
t geld moet toch ergens vandaan komen he!!!!
hit the road jack
Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 24 September 2005
ja maar dit tempo hou ik toch niet heel mijn leven vol hoor !Op het moment werk ik van 6u30 tot 19u (half uur middagpauze en 45 min met de auto rijden voor en na)
Lijkt me niet handig voor je trainingschema.
ja maar dit tempo hou ik toch niet heel mijn leven vol hoor !Op het moment werk ik van 6u30 tot 19u (half uur middagpauze en 45 min met de auto rijden voor en na)
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 24 September 2005
trainingsschema ?
Ik heb al 2 weken geen fiets meer beklommen . Dit jaar zit de competitie erop. Nu doe ik effe niks meer en vanaf medio oktober begin ik terug stelselmatig km te trainen.
trainingsschema ?
Ik heb al 2 weken geen fiets meer beklommen . Dit jaar zit de competitie erop. Nu doe ik effe niks meer en vanaf medio oktober begin ik terug stelselmatig km te trainen.
Quote: Origineel geplaatst door TS-Biker op 24 September 2005
Ik heb al 2 weken geen fiets meer beklommen . Dit jaar zit de competitie erop.
Nu doe ik effe niks meer en vanaf medio oktober begin ik terug stelselmatig km te trainen.
Ik dacht: "gek dat die TS maar weinig km's maakt de laatste tijd."
Ik heb al 2 weken geen fiets meer beklommen . Dit jaar zit de competitie erop.
Nu doe ik effe niks meer en vanaf medio oktober begin ik terug stelselmatig km te trainen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Quoten: Origineel geplaatst door who cares op 24 September 2005
Ach, die km stand vul ik al lang niet meer in, ik word er toch maar van.Dit is ineens een goed voornemen voor 1/1/2006.Meer kunnen fietsen volgend jaar !Dikwijls ligt het ook aan het weer hoor, slechte zomer, als het dan wel goed is geen tijd, of als je heel de dag werkt in mooi weer en je komt 's avonds thuis en wil nog een ritje doen dan begint het te regenen.
Ach, die km stand vul ik al lang niet meer in, ik word er toch maar van.Dit is ineens een goed voornemen voor 1/1/2006.Meer kunnen fietsen volgend jaar !Dikwijls ligt het ook aan het weer hoor, slechte zomer, als het dan wel goed is geen tijd, of als je heel de dag werkt in mooi weer en je komt 's avonds thuis en wil nog een ritje doen dan begint het te regenen.
-
beginnertje
- Forum-lid
Ah, hier komt weer een van TS zijn interressante lessen!!
Wat moet er nu nog worden gedaan aan je fiets? Een ketting zag ik op de foto, maar verder toch niks meer?
Wat moet er nu nog worden gedaan aan je fiets? Een ketting zag ik op de foto, maar verder toch niks meer?
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt
Eerst en vooral de lijm gelijkmatig verdelen over de velg, doe dit stuk per stuk (+/- 20 cm ofzo).Ik heb de nieuwe velgen eerst eens gelijmd en een nacht laten liggen en daarna dezelfde toepassing nog eens gedaan alvorens de tubes te monteren.Nadien (bij vervanging v/e tube) is 1x lijmen (met goede lijm) voldoende.In velgen kan veel verschil zitten, zo had ik de Easton Tempest Carbonvelgen waarbij het loopvlak vrij vlak was, bij LW is dit meer een kuipje dus zelfs zonder lijm (bijvoorbeeld na depannage onderweg) heb ik weinig schrik dat de tube er zou afvliegen, hij ligt echt dieper in de velg, bij bijv. Easton zou dit risico veel groter zijn.
Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 05 Oktober 2005
Ah, hier komt weer een van TS zijn interressante lessen!!Wat moet er nu nog worden gedaan aan je fiets? Een ketting zag ik op de foto, maar verder toch niks meer?
id, achterderailleur, voorste, ketting en misschien wel belangrijkste afstellen v/d versnellingen !
Ah, hier komt weer een van TS zijn interressante lessen!!Wat moet er nu nog worden gedaan aan je fiets? Een ketting zag ik op de foto, maar verder toch niks meer?
id, achterderailleur, voorste, ketting en misschien wel belangrijkste afstellen v/d versnellingen !