Nog even ter herinnering de volgende huishoudelijke mededelingen en de nadrukkelijke vraag na te kijken of je daadwerkelijk mee kan ivm de planning en mensen die nu nog niet mee kunnen.
Aangezien er kosten verbonden zijn aan de clinic zou ik willen vragen of iedereen die nu op de lijst staat het uiterlijk WOENSDAG laat weten als ze NIET mee gaan. Ga je mee hoef je niets te melden uiteraard.
------------------------------------------------------------------------------------------
Informatie - Wat heb je nodig voor het volgen van een Clinic?:
Minimaal een half uur van te voren aanwezig zijn is geen luxe omdat je een baanfiets moet uitzoeken, afstellen, banden oppompen enz.en moet omkleden. Het is fijn als je die twee uur dat je de baan huurt ook echt op de baan kunt doorbrengen. Ik zal ook zorgen dat ik op tijd aanwezig ben om jullie te helpen.
Komen jullie allemaal voor het eerst naar de baan of zijn er deelnemers met baan ervaring? Als het een gemengde groep is zal ik er voor proberen te zorgen dat het voor iedereen een uitdagende training is. Als jullie nog bepaalde verzoeken hebben dan hoor ik dat graag en zal ik dat indien mogelijk in de training inpassen.
Betalen kun je helaas alleen met contant geld, pinnen kan op de baan niet.
Vergeet het volgende niet mee te nemen:
· Fietsschoenen & bijbehorende Klikpedalen (Look, SPD, Time etc. etc.) plus het gereedschap om deze te monteren.
Tip: Linkerpedaal heeft linkse draad, dus rechtsom losdraaien. Rechterpedaal heeft normale draad, dus linksom losdraaien.
· Harde schaalhelm, zonder klep.
Zie voor meer informatie over een veilige helm
http://www.velodrome.nl/baantr_nodig.php#helm
· Laat je zonnebril thuis.
Alleen als je echt een bril nodig hebt, bv. ivm. lenzen, mag je een heldere bril dragen zonder grote randen. Gekleurde brillenglazen zijn niet toegestaan..
· Fietshandschoenen.
· Fietskleding.
Als je geen helm of pedalen hebt dan kun je die lenen voor het volgen van een Clinic.
Je eigen helm en eigen schoenen en pedalen van je racefiets meenemen is veel en veel fijner!! Neem ze mee!
Voor fietskleding en handschoenen moet je zelf zorgen.
---------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------22 november-------------------------
1. andromeda - 22/29
2. Theo V - 22e 1e keer
3. Frank van Boven - 22
4. Monique van Boven - 22
5. GHIBLI - 22/29
6. BianchiSL3 - 22/29
7. Girlinred- 22/29
8. Rob74 - 22/29
9. Omit - 22/29
10. Amclassic-fan - za/zo
11. Hendrikjan - 22/29
12. Tiest - 22 1e keer.
13. bianchi_1885 - 22/29 1e keer
14. SpEric 22/29
15. Cervelootje 22
16. Erik 22
17. Dave_MLE 22
18. Jeroen 22
19. LanceV7
20. vriend bianchi_1885 - 22/29 1e keer
21. W0uter 22/29
22 PFW 22/29
23. Ilko 22/29 1e keer.
24. mensma 22/29
25 Metor
26. Rezne 1e keer.
-------------------29 november----------------------------------
27. Corniel (met grote voorkeur voor de 22e)????????????????????????
28. Japie carbon 22/29 1e keer