Garmin Edge 1000
-
Vliegende ton
- Forum-lid
Krijg idd Garmin Segments aan de praat op de Edge,
De Strava segmenten echter niet. En om dit laatste was het mij wel te doen. Lukt op de computer idd om Strava segmenten wel aan te duiden in Garmin Connect, hij wil ze echter niet synchroniseren naar Edge:-(
De Strava segmenten echter niet. En om dit laatste was het mij wel te doen. Lukt op de computer idd om Strava segmenten wel aan te duiden in Garmin Connect, hij wil ze echter niet synchroniseren naar Edge:-(
-
Vliegende ton
- Forum-lid
Dat kan idd, maar eerlijk gezegd zijn er dan ook andere gps-opties waarin ik dit wel kan doen. En die zijn ook nog eens goedkoper...dus ik wacht nog ff 1 week af..en anders gaat ie braaf terug:-)
- rielplayer
- Forum-lid
Ik hoop niet dat je de Wahoo elemnt bedoelt. Die gaat nl. uit van een gemiddelde snelheid op een segment en niet je real-time positie op het segment. Waardeloos dus.
-
Vliegende ton
- Forum-lid
Heb Garmin NL gebeld met mijn probleem. Kreeg advies om 'm naar fabrieksinstellingen te resetten, met een programmaatje van hun evt. "bugs op te sporen. Had niet het gewenste effect.
Nog eens gebeld, dhr. aan de telefoon had een soortelijk probleem ook afgelopen vrijdag al doorgekregen. Adviseerde nog om mijn verbinding met Strava in Connect in zijn geheel te vergeten, en mij daarna via Connect opnieuw aan te melden bij Strava..helaas ook niet het gewenste resultaat.
Niet de Wahoo, nog een prijsklasse/ gebruikers opties lager:-)
Nog eens gebeld, dhr. aan de telefoon had een soortelijk probleem ook afgelopen vrijdag al doorgekregen. Adviseerde nog om mijn verbinding met Strava in Connect in zijn geheel te vergeten, en mij daarna via Connect opnieuw aan te melden bij Strava..helaas ook niet het gewenste resultaat.
Niet de Wahoo, nog een prijsklasse/ gebruikers opties lager:-)
-
i-mac
Problemen met de EQ zaken op de 1000 zouden opgelost zijn. Heb intussen al iets kunnen installeren.
-
Vliegende ton
- Forum-lid
Met de laatste update zijn mijn moeilijkheden met het toevoegen van Strava segmenten aan de Edge ook opgelost.
Waarom duurt het nog zolang voor het weekend is......#voorheteerstuitproberen#
Waarom duurt het nog zolang voor het weekend is......#voorheteerstuitproberen#
Nou dacht ik er wat over gelezen te hebben, maar kan t niet meer vinden.
Ik krijg de iq gegevensvelden niet meer aan de praat.
Niet een nieuwe, en niet 1 die er al op stond.
Niet via connect, en niet via express.
Heb eigenlijk "time in zone" nodig.
Ik krijg de iq gegevensvelden niet meer aan de praat.
Niet een nieuwe, en niet 1 die er al op stond.
Niet via connect, en niet via express.
Heb eigenlijk "time in zone" nodig.