Vandaag gezien...een korte broek
3/4 broek was ideaal vandaag al had kort zeker wel gekund. Geen of weinig wind, zonnetje........
Ik reed 's middags tussen 13:00 en 16:00
Ik twijfelde over mijn shirt maar besloot toch maar met een kort Craft ondershirt en lang ''light" Adidas overshirt (mouwen op tot ellebogen opgetroopt) te gaan rijden.
Alles bij elkaar perfect. Niet te warm in de zon en niet te koud als ik door schaduwrijke gebieden reed.
Wat een geweldig weer vandaag. Lekker gefietst en om me heen gekeken over de wielanden bossen en mijn zorgen compleet vergeten.
Ik reed 's middags tussen 13:00 en 16:00
Ik twijfelde over mijn shirt maar besloot toch maar met een kort Craft ondershirt en lang ''light" Adidas overshirt (mouwen op tot ellebogen opgetroopt) te gaan rijden.
Alles bij elkaar perfect. Niet te warm in de zon en niet te koud als ik door schaduwrijke gebieden reed.
Wat een geweldig weer vandaag. Lekker gefietst en om me heen gekeken over de wielanden bossen en mijn zorgen compleet vergeten.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- Wolfhound32
- Forum-lid
Gisteren (31-10) op de terugweg zelfs de handschoenen uitgetrokken. Was veuls te warm.
Heppiebianchi
- Forum-lid
[*]Matieu van der Poel en nog een stuk of 150 bij de wielerpassie in Rosmalen

Laatst gewijzigd door Heppiebianchi op 13 nov 2016 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020