Join app - ervaringen met training
Heb ook enkele maanden gebruik gemaakt van de Join app.
Allemaal heel tof en zo, maar ben er nu mee gestopt.
Ik ben een recreatieve fietser, doe geen competitie en fiets zo'n 11000 km per jaar.
Ik fiets vanaf nu gewoon op gevoel en wil me niet meer laten leiden door allerlei apps en cijfertjes.
Ondertussen heb ik al ervaring genoeg om te weten hoe ik me op een evenement moet voor bereiden.
Mijn trouwe partner is enkel nog Strava.
Het voortdurend bijhouden van je beschikbaarheid, het Join getal in de gaten houden, voorgestelde trainingen wijzigen, enz...niets meer voor mij.
Fietsen is voor mij een leuke en gezonde hobby en zonder Join zal mijn conditie ook wel ok geraken.
Toch blijf ik Join een uitstekende app vinden voor fietsers die echt met een plan voortdurend willen verbeteren...
Allemaal heel tof en zo, maar ben er nu mee gestopt.
Ik ben een recreatieve fietser, doe geen competitie en fiets zo'n 11000 km per jaar.
Ik fiets vanaf nu gewoon op gevoel en wil me niet meer laten leiden door allerlei apps en cijfertjes.
Ondertussen heb ik al ervaring genoeg om te weten hoe ik me op een evenement moet voor bereiden.
Mijn trouwe partner is enkel nog Strava.
Het voortdurend bijhouden van je beschikbaarheid, het Join getal in de gaten houden, voorgestelde trainingen wijzigen, enz...niets meer voor mij.
Fietsen is voor mij een leuke en gezonde hobby en zonder Join zal mijn conditie ook wel ok geraken.
Toch blijf ik Join een uitstekende app vinden voor fietsers die echt met een plan voortdurend willen verbeteren...
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
@Jan V, dat heb ik ook wel. Echt een hele mooie tool!
Ik gebruik het meer als richtlijn en soms ook gewoon een training.
Maar vaak kijk ik en onthoud ik gewoon wat ik moet doen en frommel dat ergens in mijn rit.
Ik gebruik het meer als richtlijn en soms ook gewoon een training.
Maar vaak kijk ik en onthoud ik gewoon wat ik moet doen en frommel dat ergens in mijn rit.
De 'We Ride Flandes' tochten staan er gewoon in, op 30 maart 2024. Als je evenementen kiest wel eerst even als land " België" kiezen.
Wordt je abonnement dan verlengd met de duur dat je pauzeert?r.storm6 schreef: ↑11 jan 2024 17:01
Rechtsboven in het menu waar ook beschikbaarheid staat staat onderaan de keuze pauzeren.
Niet zijken maar reiden !