Wahoo Elemnt Bolt gps bike computer
- LongTallErne
- Forum-lid
De Wahoo kan zelf niet denken. Dus ook niet herberekenen.
Als je ergens halverwege op de route komt, gaat hij van daar gewoon verder naar het eindpunt.
Als je ergens halverwege op de route komt, gaat hij van daar gewoon verder naar het eindpunt.
- Infinito GB
- Forum-lid
Er zit bij Wahoo in ieder geval geen functie voor navigeren naar de start, zoals Garmin volgens mij wel heeft. Hier zal je dus echt zelf iets moeten verzinnen. Opties genoeg genoemd.
Ik heb Wahoo nog maar eens gemaild over de (vele) tekortkomingen (t.o.v. mijn "oude" Garmin 820). Initieel was ik zeer tevreden; goede app en erg makkelijke bediening daardoor. Helaas lijken de (zinvolle) updates & toevoegingen op te drogen en de lijst met wensen wordt steeds langer;
- betere Di2 integratie; kiezen knoppen actie's, veld di2 batterij, afstellen Di2 m.b.v. Bolt (zoals met de Garmin)
- bladeren door pagina's heen en terug (kan nu alleen "vooruit")
- TBT vanuit Strava
- "uitzetten" segmenten pagina
- versnellingen veld in "echte" tandjes
Ik heb niet de illusie dat het echt gaat helpen maar het wordt doorgestuurd aan het "development" team. Exact dezelfde vragen heb ik echter direct na aanschaf in augustus.....veel veranderd is er echter nog niet
.
- betere Di2 integratie; kiezen knoppen actie's, veld di2 batterij, afstellen Di2 m.b.v. Bolt (zoals met de Garmin)
- bladeren door pagina's heen en terug (kan nu alleen "vooruit")
- TBT vanuit Strava
- "uitzetten" segmenten pagina
- versnellingen veld in "echte" tandjes
Ik heb niet de illusie dat het echt gaat helpen maar het wordt doorgestuurd aan het "development" team. Exact dezelfde vragen heb ik echter direct na aanschaf in augustus.....veel veranderd is er echter nog niet
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
Hoe hebben jullie de en het aantal pagina's ingesteld?
Is het makkelijker om zoveel mogelijk op 3 pagina's te zetten, of zo veel mogelijk verdelen op 9 pagina's of is dat vervelend als je onder het fietsen daar steeds door heen moet bladeren?
Zijn daar eventueel plaatjes / fotos / voorbeelden van ergens?
Is het makkelijker om zoveel mogelijk op 3 pagina's te zetten, of zo veel mogelijk verdelen op 9 pagina's of is dat vervelend als je onder het fietsen daar steeds door heen moet bladeren?
Zijn daar eventueel plaatjes / fotos / voorbeelden van ergens?