Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
-
- Forum-lid HC
Ik denk niet dat dit ooit in deze vorm in Nederland zal worden toegepast. Ik zie namelijk gelijk staan dat het om het geboorte geslacht gaat. Hoe om te gaan met personen die echt op het paspoort van geslacht wijzigen? (Onzijdig aangegeven geslacht uitgesloten, daar kan het wel voor gelden)
En wanneer heb jij de laatste keer je geboorteakte moeten laten zien bij een sportwedstrijd?
Dat betekent dus dat controle in handen komt van teamgenoten en tegenstanders. Zolang er niemand klaagt, kan alles. Dient er iemand een klacht in, dan heb je pas een probleem. En dat allemaal om 20 transgenders uit het amateurvoetbal te weren...
Ik sta achter het principe, maar dan moet de uitvoerbaarheid ook op orde zijn.
Dat betekent dus dat controle in handen komt van teamgenoten en tegenstanders. Zolang er niemand klaagt, kan alles. Dient er iemand een klacht in, dan heb je pas een probleem. En dat allemaal om 20 transgenders uit het amateurvoetbal te weren...
Ik sta achter het principe, maar dan moet de uitvoerbaarheid ook op orde zijn.
Campagnolo Ultra Dork
Lijkt me niet zo moeilijk dat bij inschrijving in sportbond de vermelding op geboorteakte opgenomen wordt in je gegevens.
De uitspraak van het Britse Hooggerechtshof gaat echt meer gevolgen hebben dat wat individuele cases in het amateurvoetbal.
De uitspraak van het Britse Hooggerechtshof gaat echt meer gevolgen hebben dat wat individuele cases in het amateurvoetbal.
-
- Forum-lid
Maar het VK is niet meer EU dus die uitspraak zal weinig invloed hebben op deelnemers uit EU landen. Afgezien van Hongarije en eventuele andere afvallige lidstaten….
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik weet het niet. Als er 1 schaap over de dam is……
F1: wk top 3 staat voor de sprintrace achter een rookie van 18!!
F1: wk top 3 staat voor de sprintrace achter een rookie van 18!!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Talentje wel die Kimi. Zo wordt het wel een leuke sprintrace denk ik.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik voorzie nog een paar leuke interviews met Russell dit jaar 
Kan voor Verstappen wel een complicerende factor worden als hij toch weg wil bij RB. Als Kimi zo doorontwikkelt gaat Toto nooit Max daar naast zetten.

Kan voor Verstappen wel een complicerende factor worden als hij toch weg wil bij RB. Als Kimi zo doorontwikkelt gaat Toto nooit Max daar naast zetten.
-
- Forum-lid
Russel weg en Max met Kimi.... 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is in potentie Prost & Senna. Benieuwd of Toto dat aandurft.
Ik hoop dat Max nog wel een keer naar een ander team gaat. Gewoon voor de dynamiek in de sport.
Dat is zeker zo, maar zo'n zaken zijn bevoegdheden van de lidstaten. Je ziet toch hier en daar wel nieuwe regeringen ontstaan die eerder conservatief zijn zoals nu in Duitsland en in Belgie. Daar hoor je toch wel andere geluiden dan wat je het laatste decennium hoorde.Dubbeldekker schreef: ↑02 mei 2025 23:31 Maar het VK is niet meer EU dus die uitspraak zal weinig invloed hebben op deelnemers uit EU landen. Afgezien van Hongarije en eventuele andere afvallige lidstaten….
-
- Forum-lid
Max op pole voor de hoofdrace!