lol, ik lig krom!remmiedepemmie schreef:Ah, ze hebben gestrooid daar...
Thomas Dekker
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
-
evrieselaar
- Forum-lid
De eerste voortekenen zijn goed inderdaad, ik hoop dat hij het door kan trekken! Toch blijft het gaaf om hem weer in het peloton te zien!
http://www.cyclingnews.com/features/pro ... cervelo-s5" onclick="window.open(this.href);return false;

fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
campasuper
- Forum-lid
Niet te hopen dat de code midden in het plaatje zijn geestelijke gesteldheid aangeeft ...timo2.0 schreef:
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
Thomas mag mooi voorjaar rijden bij Garmin.Thomas Dekker zal in april aan de start staan van de Brabantse Pijl (11/04), Amstel Gold Race (15/04), Waalse Pijl (18/04) en Luik-Bastenaken-Luik (22/04). Dit maakte de Nederlander van Garmin-Barracuda bekend via zijn twitter. "Mijn programma voor de aankomende weken is Tour Cycliste International du Haut Var (18-19/02), Clasica de Almeria (26/02), GP Samyn (29/02) en Montepaschi Strade Bianche - Eroica Toscana (03/03). Ik sta nog niet in de selectie voor de Tirreno-Adriatico dus ik moet hard fietsen en dan hopen".
Ja, water halen neem ik aansoffatti schreef:Thomas mag mooi voorjaar rijden bij Garmin.Thomas Dekker zal in april aan de start staan van de Brabantse Pijl (11/04), Amstel Gold Race (15/04), Waalse Pijl (18/04) en Luik-Bastenaken-Luik (22/04). Dit maakte de Nederlander van Garmin-Barracuda bekend via zijn twitter. "Mijn programma voor de aankomende weken is Tour Cycliste International du Haut Var (18-19/02), Clasica de Almeria (26/02), GP Samyn (29/02) en Montepaschi Strade Bianche - Eroica Toscana (03/03). Ik sta nog niet in de selectie voor de Tirreno-Adriatico dus ik moet hard fietsen en dan hopen".
Voor welke kopman gaat dit dan worden? Vande Velde? Martin? Haussler?Mr_T schreef:Ja, water halen neem ik aansoffatti schreef:Thomas mag mooi voorjaar rijden bij Garmin.Thomas Dekker zal in april aan de start staan van de Brabantse Pijl (11/04), Amstel Gold Race (15/04), Waalse Pijl (18/04) en Luik-Bastenaken-Luik (22/04). Dit maakte de Nederlander van Garmin-Barracuda bekend via zijn twitter. "Mijn programma voor de aankomende weken is Tour Cycliste International du Haut Var (18-19/02), Clasica de Almeria (26/02), GP Samyn (29/02) en Montepaschi Strade Bianche - Eroica Toscana (03/03). Ik sta nog niet in de selectie voor de Tirreno-Adriatico dus ik moet hard fietsen en dan hopen".
Wie gaat er dan voor Thomas water halen?wmc schreef:Voor welke kopman gaat dit dan worden? Vande Velde? Martin? Haussler?Mr_T schreef:Ja, water halen neem ik aansoffatti schreef: Thomas mag mooi voorjaar rijden bij Garmin.
Ik neem aan dat hij nu nog laag in de pikorde staat, tot hij uitslagen gaat rijden.