+1knutmo schreef:Herman vd Zandt.
Mart Smeets
http://www.wielerupdate.nl/wielernieuws ... ondetappe/chrissiewizzie schreef:Het is eindelijk zover, de Avondetappe zonder Mart Smeets!
(Volgens het immer betrouwbare RTL Boulevard)
Volgens NOS zelf nog niet bekend
Stekker uit De Avondetappe met Mart Smeets en afwachten wat ervoor terugkomt
Dione en Henry
http://www.telegraaf.nl/prive/23473726/ ... ppe__.html
Dione en Henry
http://www.telegraaf.nl/prive/23473726/ ... ppe__.html
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben
- Supergrover
- Forum-lid HC
Staat wel in de Telegraaf.....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bevestigd door NOS.
En toch zal ik het programma missen!!
En toch zal ik het programma missen!!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Mart schijnt wel terug te komen in het nieuwe programma met een rubriek. Hij heeft daarover zelf "de nodige ideeën", zo gaf hij aan. Welnu, ik heb wellicht ook een aantal interessante suggesties.
1. De rubriek: vraag en antwoord
Mart stelt een lange, theatrale vragen en geeft zelf ook het antwoord.
2. De rubriek: wie heeft de grootste
Mart in gesprek met een gast die ook een groot ego heeft (denk aan Jort Kelder). Een gesprek volgt. Kijkers stemmen per SMS wie het grootste ego heeft.
3. De rubriek: mag ik dat zeggen?
Smeets komt met een prikkelende stelling over iemand en gaat hierover met deze persoon in discussie. Bijvoorbeeld: "Vino moet geschorst worden". Als discussiepartner wordt gewoon een paspop gebruikt.
4. De rubriek: het foutenfestival
Mart krijgt een wielerfragment te zien met z'n eigen commentaar eronder. Het fragment bevat meerdere blunders. Caisse d'Espagne, Twan Poels, Frank Hoste, die orde van grootte. Mart moet nu z'n eigen fouten zien te herkennen.
5. De rubriek: ich habe es nicht gewüst.
Een rubriek over doping. Mart kijkt terug op al die jaren legt de kijker uit wat hij allemaal NIET gezien heeft.
1. De rubriek: vraag en antwoord
Mart stelt een lange, theatrale vragen en geeft zelf ook het antwoord.
2. De rubriek: wie heeft de grootste
Mart in gesprek met een gast die ook een groot ego heeft (denk aan Jort Kelder). Een gesprek volgt. Kijkers stemmen per SMS wie het grootste ego heeft.
3. De rubriek: mag ik dat zeggen?
Smeets komt met een prikkelende stelling over iemand en gaat hierover met deze persoon in discussie. Bijvoorbeeld: "Vino moet geschorst worden". Als discussiepartner wordt gewoon een paspop gebruikt.
4. De rubriek: het foutenfestival
Mart krijgt een wielerfragment te zien met z'n eigen commentaar eronder. Het fragment bevat meerdere blunders. Caisse d'Espagne, Twan Poels, Frank Hoste, die orde van grootte. Mart moet nu z'n eigen fouten zien te herkennen.
5. De rubriek: ich habe es nicht gewüst.
Een rubriek over doping. Mart kijkt terug op al die jaren legt de kijker uit wat hij allemaal NIET gezien heeft.
-
Swedish Chef
- Forum-lid
Haha, mooi en tekenend.
-
remmiedepemmie
- Forum-lid
Hehe. Leuk, Havana! Over punt 5, ik weet dat in één van zijn boekjes een opmerking over de renner Breukink staat: "Gaat daar de laatste schone renner?"