Wat is fout, wat kan echt niet?
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Moet iedereen voor zich weten.
Ik zag vanochtend bijna alleen korte broeken met regenjasjes over de Kanaaldijk bij Diemen rijden.
Zelf kort/kort met regenjasje vertrokken, bij 13 graden. Temperatuur liep op tot 17 graden, prima te doen. Wel jammer van al het water op de weg en uit de lucht, 2x even geschuild.
Ik zag vanochtend bijna alleen korte broeken met regenjasjes over de Kanaaldijk bij Diemen rijden.
Zelf kort/kort met regenjasje vertrokken, bij 13 graden. Temperatuur liep op tot 17 graden, prima te doen. Wel jammer van al het water op de weg en uit de lucht, 2x even geschuild.
Daarom heb ik nu toch maar kniestukken aangeschaft. Kan ik de knieën bedekt houden, maar hoef ik niet in het lang.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik ben vanochtend tegen 8.45 uur vertrokken. Met armstukken én kniestukken. Onderweg kwam ik van alles tegen, met meer én/of minder warme kleding. (Én relatief veel helm-lozen)
Maar ik heb zelf geen moment het gevoel gehad dat ik fout was! Voelde me "goed gekleed".
Maar ik heb zelf geen moment het gevoel gehad dat ik fout was! Voelde me "goed gekleed".
Ja maar ik geloof dat die dus niet kunnen.JPAR schreef:Daarom heb ik nu toch maar kniestukken aangeschaft. Kan ik de knieën bedekt houden, maar hoef ik niet in het lang.

En ik ga als het 16 graden is, kletsnat en hard waait ook in het lang, als is het midden in juli. Dan heb ik het koud. Punt.
Veni. Vidi. Fietsie.
Of knie stukken nu kunne of niet ze zijn super handig. Bij een iets wat koude ochtend niet volledig lang en als het te warm wordt zijn ze fietsend uit te trekken. ff een sprintje voor je maten uit.Uitrollen en kniestukken uit. Dat lukt mij bij lange beenstukken niet of nauwelijks (geprobeerd was gevaarlijk).
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Oh,oh,oh..... nog in de verdediging ook. Dat kan echt hélemaal niet. 

- Forum-lid
Als je vandaag al in korte broek fietst, wat trek je dan aan (uit) als het 35 graden is?mao schreef:Als je vandaag al een lange broek aantrekt , wat doe je dan van de winter aan ?

- Serge du Temps
- Forum-lid
Onder de 18 graden rij ik met lang shirt en kniestukken. Gisteravond was het max 16 graden en veel op de fiets gezien die kort/kort reden. Tenzij er wordt gekoerst is dat toch veel te koud!?