Bryton Rider 50 (goedkope broertje van de Garmin Edge 705)
- alliance_0
- Forum-lid
Heb je de juiste sensor geselecteerd? Niet de snelheid en ritme sensor apart, maar de gecombineerde snelheid/ritme sensor (pagina 28 handleiding).
Hallo,
Ik ben nieuw hier en weet niet of ik dit op de juiste plek plaats?
Ik heb net een Bryton 50 gekocht maar kan er nog niet zo goed mee overweg. ( de meegeleverde ssd stond geen kaart op. Die krijg ik over ongeveer een week)
Ik wil echter weten hoe ik gewoon een rondje kan rijden en dan de snelheid, gemiddelde snelheid, en de tijden kan zien. Zonder ritten te plannen. Als ik fiets geeft hij wel de snelheid aan maar de rest niet?
Kan niets vinden in de instellingen wat ik fout gedaan heb.
Heeft iemand een idee?
Alvast bedank.
Ik ben nieuw hier en weet niet of ik dit op de juiste plek plaats?
Ik heb net een Bryton 50 gekocht maar kan er nog niet zo goed mee overweg. ( de meegeleverde ssd stond geen kaart op. Die krijg ik over ongeveer een week)
Ik wil echter weten hoe ik gewoon een rondje kan rijden en dan de snelheid, gemiddelde snelheid, en de tijden kan zien. Zonder ritten te plannen. Als ik fiets geeft hij wel de snelheid aan maar de rest niet?
Kan niets vinden in de instellingen wat ik fout gedaan heb.
Heeft iemand een idee?
Alvast bedank.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
de handleiding al doorgespit? https://www.fiets-navigatie-shop.nl/wp- ... rlands.pdf
- alliance_0
- Forum-lid
Handleiding goed lezen zal je toch echt helpen. Het staat er echt in.
Hallo,
Ik heb nog steeds problemen met de navigatie van mijn Bryton 50.
Als ik een geplande rit wil starten vraagt hij:
"volg het spoor" of "Opn. Routeren" ( juiste spelling) of annuleren.
Als ik of volg het spoor of op. routeneren kies krijg ik na elke paar KM een aar piepjes met de melding dat ik op de info knop moet drukken om de route overnieuw vast te stellen. Dat houd hij de hele weg vol Dus zet ik hem maar uit.
Ik ga als volgt te werk bij een geplande route: eerst naar zoeken en gaan> geplande trip>Bijv. Dalfsen>druk op het linker symbool > dan naar vlaggetje rechts> opn. routeneren( of volg het spoor) > druk op start om rit te registreren. Daarna volgen de piepjes...
Doe ik iets fout?
Graag wat tips Ik kan het niet in de handleing of waar dan ook vinden.
Alvast bedankt voor de moeite.
Ik heb nog steeds problemen met de navigatie van mijn Bryton 50.
Als ik een geplande rit wil starten vraagt hij:
"volg het spoor" of "Opn. Routeren" ( juiste spelling) of annuleren.
Als ik of volg het spoor of op. routeneren kies krijg ik na elke paar KM een aar piepjes met de melding dat ik op de info knop moet drukken om de route overnieuw vast te stellen. Dat houd hij de hele weg vol Dus zet ik hem maar uit.
Ik ga als volgt te werk bij een geplande route: eerst naar zoeken en gaan> geplande trip>Bijv. Dalfsen>druk op het linker symbool > dan naar vlaggetje rechts> opn. routeneren( of volg het spoor) > druk op start om rit te registreren. Daarna volgen de piepjes...
Doe ik iets fout?
Graag wat tips Ik kan het niet in de handleing of waar dan ook vinden.
Alvast bedankt voor de moeite.
Volgens mij doe je niets fout, zie voor meer informatie ook dit topic: http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php ... er#p993204
Zelf heb ik ook een Bryton 50 gehad en het eerste probleem dat ik er mee had, was vergelijkbaar met dat van jou. Later viel de GPS herhaaldelijk weg en nog later was het apparaat geheel overleden
Je zou een mail kunnen sturen: support@brytonsport.com
Zelf heb ik ook een Bryton 50 gehad en het eerste probleem dat ik er mee had, was vergelijkbaar met dat van jou. Later viel de GPS herhaaldelijk weg en nog later was het apparaat geheel overleden

Je zou een mail kunnen sturen: support@brytonsport.com
Dank je wel. Ik begrijp dat er nog steeds geen nieuwe inporteur in NL is.
Maar ik zal zeker een mail naar support@brytonsport.com sturen.
Verder doet alles het wel goed.
Maar ik zal zeker een mail naar support@brytonsport.com sturen.
Verder doet alles het wel goed.
Volgens mij is er een wezenlijk verschil tussen "Opn. routeren" en "Volg het spoor".
Ik heb altijd "Volg het spoor" gebruikt en dat ging altijd prima.
Ben over gestapt naar een Garmin Edge 810 vooral vanwege de mindere compatibiliteit met Mac en gebruiksvriendelijkheid.
Ook het automatisch uploaded van een rit vind ik erg prettig (en upload naar Strava).
Succes!
Ik heb altijd "Volg het spoor" gebruikt en dat ging altijd prima.
Ben over gestapt naar een Garmin Edge 810 vooral vanwege de mindere compatibiliteit met Mac en gebruiksvriendelijkheid.
Ook het automatisch uploaded van een rit vind ik erg prettig (en upload naar Strava).
Succes!
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Blijkbaar wil je bryton steeds kijken of je op de goede route bent. Heb je m al een keer gereset ? Beide knopje aan de zijkant indrukken.
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X