zoefzoef schreef:Onlangs is mijn Giant gestolen en kijk dus rond voor een nieuwe fiets. De Giant beviel mij prima, maar ben intussen ook geïnteresseerd in Apex en Sensa.
Vanmorgen de Apex Vector en de Blackburn bekeken. Op het oog en volgens de specs superfietsen. De Vector is nieuw daar zullen geen ervaringen mee zijn. Mocht iemand zijn/haar ervaringen willen delen over de Blackbuck dan lees ik die graag. Ik ben benieuwd naar de rijeigenschappen zoals prestaties, comfort, stuurgedrag, klimmen, wielen etc..
Ps. Meer voor het Sensa gedeelte, maar mocht hier iemand ervaring hebben met de Giulia G2 dan lees ik dat natuurlijk ook graag.
Alvast bedankt!
Fietsvriend heeft 3 Sensa's gehad ook de Gulia met Di2 over allemaal tevreden zijn redelijk stijve frame's maar hij is ook 93kg en 1.90m.
Heeft nu een Blackbuck is minder stijf dan een Gulia maar is wel tevreden heeft wel een 14cm pen want de Blackbuck heeft een andere geometrie dan de Gulia.
Maar wat moet ik onder prestatie's verstaan?
Wielen kan je niets over zeggen ligt er maar aan welke je neemt.
Klimmen? Dat ligt aan je eigen capaciteiten.
Comfort?haal je het meest uit de banden.
Maar wat Sharkman al zegt kijk naar de geometrie en je knip,Bij cc 53-11 wordt je netjes geholpen en zijn niet moeilijk met garantie etc etc.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.