Veldrijden 2016/2017
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
Bij een fm aanlopen en even vragen?
Maak joe woar
mathieu krijgt gewoonweg de weerbots van zijn gebrek aan basistraining door zijn kwetsuur. 'k vond hem zondag al niet zo sterk en nu wat te snel opeenvolgend de heel zware koppenbergcross. Deze week een beetje rustig aan doen en de volgende wedstrijd kan hij al terug top zijn. de koppenbergcross is ook geen klassementswedstrijd dacht ik?oldandslow schreef:Eigenlijk had ik wat anders in gedachten![]()
Niets op af te dingen. Wout was oppermachtig vandaag. Toch weer een mooie derde plaats voor Lars, hij wordt weer beter..
En hopelijk staat Mathieu er zondag weer, iets meer strijd om plaats een is leuker.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

fiedoo schreef:mathieu krijgt gewoonweg de weerbots van zijn gebrek aan basisconditie door zijn kwetsuur. 'k vond hem zondag al niet zo sterk en nu wat te snel opeenvolgend de heel zware koppenbergcross. Deze week een beetje rustig aan doen en de volgende wedstrijd kan hij al terug top zijn. de koppenbergcross is ook geen klassementswedstrijd dacht ik?oldandslow schreef:Eigenlijk had ik wat anders in gedachten![]()
Niets op af te dingen. Wout was oppermachtig vandaag. Toch weer een mooie derde plaats voor Lars, hij wordt weer beter..
En hopelijk staat Mathieu er zondag weer, iets meer strijd om plaats een is leuker.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

- robbebopper
- Forum-lid HC
Jawel, met een algemeen klassement op basis van tijd:
http://www.sport.be/trofeeveldrijden/20 ... ason_ID=16
http://www.sport.be/trofeeveldrijden/20 ... ason_ID=16
Ik denk ook dat er een lichte vorm van terugslag is bij Mathieu. Abnormaal hoe snel hij op topniveau was zijn eerste 2 races. Ik hoop alleen dat de rest (Meeuwsen, Lars, Sweeck... om er maar enkele te noemen), snel weer aansluiten. Anders vrees ik dat die 2 (Vanderpoel en Van Aert) alles gaan domineren en dan kan het wel heel saai gaan worden!
"First, never follows"
gravelracers.actieforum.com (Nieuw!)
gravelracers.actieforum.com (Nieuw!)
rchv schreef:Weet iemand of in de buurt van de Utrechtse Heuvelrug een veldrijfiets gehuurd kan worden? Ik wil het eens proberen maar wil er niet direct een kopen..
Veldritfietsjes heb ik eerlijk gezegd nog nooit ergens te huur gezien. Misschien niet helemaal onlogisch ook...
Eentje lenen is misschien de beste optie? Of proberen een goedkope te scoren op Marktplaats? Mocht het niet bevallen gewoon weer terug op Marktplaats op zetten. Mocht het wel bevallen kun je later altijd nog upgraden en deze weer terug op Marktplaats zetten.
===========================
Free your mind and your ass will follow
Free your mind and your ass will follow
Dat is natuurlijk onzin.Ernie C. schreef:Al meer dan 5 minuten achterstand op van Aert.Pelep schreef:Waarom?Ernie C. schreef:Maar het was voor Matthieu toch al min of meer onmogelijk om daar in mee te gaan spelen.
Na Ronse was de achterstand van MvdP 55 seconden.
Dus het klassement was voor hem bij de start in Oudenaarde nog een haalbare kaart.