Giro 2018
-
El Pistolero
- Forum-lid
Leuke kopgroep inclusief Gesink en Oomen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoezo??
Fraaie finale en knappe zege. Sterk staaltje om met twee goede klimmers op 1 en 3 te staan in klassement.
Kon Froome en TD niet goed inschatten. Ene moment leek Froome lichtjes te kraken, andere moment weer niet.
Straks zitten we allemaal naar de twee verkeerde mannen te kijken
Fraaie finale en knappe zege. Sterk staaltje om met twee goede klimmers op 1 en 3 te staan in klassement.
Kon Froome en TD niet goed inschatten. Ene moment leek Froome lichtjes te kraken, andere moment weer niet.
Straks zitten we allemaal naar de twee verkeerde mannen te kijken
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
El Pistolero
- Forum-lid
Mooie etappe, heb weer genoten.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Dat gevoel bekroop mij ook een beetjedaniel1975 schreef: ↑10 mei 2018 17:35
Straks zitten we allemaal naar de twee verkeerde mannen te kijken![]()
Wel mooie koers gezien en toch een paar man tegengevallen en de ploeg van Mitchelton-SCOTT laten zien dat ze een gevaarlijk pak zijn!
-
Deleted_User
- Forum-lid
Yates werd op 12 maart 2016, na de zesde etappe van de rittenkoers Parijs-Nice, betrapt op het verboden middel terbutaline. Volgens zijn teamleiding zat het in een middel tegen astma dat Yates op advies van zijn arts innam. De arts zou verzaakt hebben dispensatie aan te vragen voor het gebruik ervan
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gewoon uit de EU schoppen, dat zal ze leren!
Ik denk dat het wel meevalt, de giro win je in 3 weken, niet op 1 dag. Yates zakt altijd wel een keer door het ijs in een grote ronde, en Dumoulin kan minuten goedmaken op Chavez in de tijdrit. Voorlopig staat hij er uitstekend voor.Gastheerg schreef: ↑10 mei 2018 17:53Dat gevoel bekroop mij ook een beetjedaniel1975 schreef: ↑10 mei 2018 17:35
Straks zitten we allemaal naar de twee verkeerde mannen te kijken![]()
![]()
Giant Defy Advanced 2 2016
Gazelle XR4
Gazelle XR4
- daniel1975
- Forum-lid HC
Poeh, dat was weer ouderwets kwakken uitdelen! Wel knappe sprint.
Nou, nou. Ik heb vroeger ook wel eens een sprintje gewonnen maar dit is toch op het randje van suicide.
Natuurlijk zijn belangen groot en de testosteron (zelfs natuurlijk) spuit bij dat soort gasten ongeveer hun neus uit en zoveel kansen zijn er niet.
Maar als je daar je kind ziet sprinten? Ik denk dat ik de TV uit zou zetten.
Blijft wel een uniek schouwspel die laatste 15 km. Heb alleen de laatste 25 gezien maar morgen ga ik denk ik wat eerder voor de buis zitten
Natuurlijk zijn belangen groot en de testosteron (zelfs natuurlijk) spuit bij dat soort gasten ongeveer hun neus uit en zoveel kansen zijn er niet.
Maar als je daar je kind ziet sprinten? Ik denk dat ik de TV uit zou zetten.
Blijft wel een uniek schouwspel die laatste 15 km. Heb alleen de laatste 25 gezien maar morgen ga ik denk ik wat eerder voor de buis zitten