Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Wat zijn jouw plannen voor morgen

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 30 sep 2015 13:24

Normaal vrij op woensdag maar veel regelklussen. Ga ik morgen even rechtzetten:

Sinds de zomervakantie mag ik van de fysio en de neuroloog weer volle bak gaan. Als je ouder wordt duurt herstel van een flinke doodsmak nu eenmaal wat langer :? Ben ik eigenlijk te ongeduldig voor :mrgreen:

Afgelopen 2 maanden zowel de oude als de nieuwe finale van de Ronde van Vlaanderen gereden en afgelopen zondag de finale van Parijs-Roubaix.
Morgen maar eens de finale van de Amstel Gold bij de horens pakken. Aantal klimmetjes zal misschien nog wat te lang zijn, maar er is altijd wel een smoes om iets NIET te doen.

De vrije tijd is er, de fiets is er, de benen zijn redelijk, en het goede weer is er. DOEN zeg ik. Wordt 16 graden en als er dan flink geklommen moet worden kan ik gerust lekker kort-kort.

Zin in!

Tracing_NL
Forum-lid

Gebruikersavatar Tracing_NL 30 sep 2015 13:27

Morgen nog niet, maar vrijdagmiddag vrij gepland om lekker te gaan fietsen in mijn prachtige provincie!
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 01 okt 2015 09:35

Gastheerg schreef:Morgen maar eens de finale van de Amstel Gold bij de horens pakken.
Het zit even niet mee met de fietsplannen. Vanmorgen stond m'n auto met en lekke band :(
Nu pas terug. Voor ik dan in Valkenburg ben is 12 uur (als ik naar de files kijk zal dat nog lastig worden) terwijl ik om 9 uur op de fiets had willen zitten :shock:

5 uurtjes fietsen, half uur appeltaart, half uur douchen en een biertje wordt het zomaar 21:00 uur voor ik thuis ben. Slecht plan. Verlies nemen en gewoon een rondje Groene Hart. vandaag.
Kijken of Limburg morgen kan, Nadeel is dat de vrijdag altijd drukker is.

plantagenet
Forum-lid

Gebruikersavatar plantagenet 01 okt 2015 23:57

Tracing_NL schreef:Morgen nog niet, maar vrijdagmiddag vrij gepland om lekker te gaan fietsen in mijn prachtige provincie!
En wat is die prachtige provincie dan? Overigens wil ik ook vrijdagmiddag (morgen dus) een paar uurtjes opnemen om even 1-2 uurtjes te rijden.....heerlijk.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

Tracing_NL
Forum-lid

Gebruikersavatar Tracing_NL 02 okt 2015 08:36

Die prachtige provincie is Zeeland. In deze tijd van het jaar schitterend. Ligt een beetje aan de wind maar vanmiddag rondje gepland over oosterscheldekering/ zeelandbrug (90 km), of anders oesterdam/krammersluizen/zeelandbrug (110km). Lekker vroeg begonnen vandaag dus om 13.00 op de FIETS!!
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.

Daniel1989
Forum-lid

Daniel1989 02 okt 2015 22:54

Morgen heeft mijn vrouw een afspraak in Almere
Dus rijd ik met haar mee. Om vervolgens met mijn twee zoontjes van 5
66 km terug te fietsen naar Alphen aan den Rijn

We hebben er zin in

JoostG
Forum-lid

JoostG 03 okt 2015 07:40

Morgen rijd ik mijn eerste veldtoertocht van dit seizoen: MTB Challenge van Chaam.
Ga hem rijden met een maatje die sinds een half jaartje op de MTB zit en beweert dat je dit soort tochten niet op een cyclocrosser kan rijden?? Is kijken hoe hij daar morgen middag over denkt :-)
insta #gravelgremmen

Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0

peter1981
Forum-lid

peter1981 03 okt 2015 11:20

Denk dat ik morgen eens voor de laatste keer dit jaar de Eiffel in ga
Richting Rursee ofzo
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike

robzie
Forum-lid

robzie 18 okt 2015 11:16

Gisteren de hele dag zitten graven en kruien bij een zwager, die zo nodig een nieuw tuinhuis wil voorzien van een fundering, waar een flat op kan staan. Gisteren was ik nog heel zeker dat ik vanmorgen een toerke zou gaan maken, maar vanochtend gebroken uit bed gestapt, dus het toerke maar even naar volgende week uitgesteld..........je moet iets over hebben voor je familie.

marcelb
Forum-lid

marcelb 18 okt 2015 21:10

Groot gelijk. Ik heb een aantal weken geleden geholpen bij mijn jongste zoon om de hele betonvloer van de begane grond te verwijderen. Lekker klooien met breekhamers en kruiwagens! Dacht ook de dag erna straffeloos te gaan fietsen.... !? Ik ben wel vertrokken, maar het was de meest waardeloze tocht sinds tijden. Zo kom ik er door schade en schande achter dat ik niet meer de jongste ben....................
Real men wear blûk!!! Marcel

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 18 okt 2015 21:26

Ik ga na een flinke valpartij vandaag, morgen maar eens proberen om op mijn werk te komen (met de fiets uiteraard).

beezer
Forum-lid

Gebruikersavatar beezer 18 okt 2015 21:50

Morgen gaat om 5:40 uur de wekker. Om 6:00 uur op de fiets en om 7:05 uur op mijn werk. Douchen en om 7:30 voor mijn buro. En dan morgenmiddag mag ik weer een stukkie :winkthumb:
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X

Plaats reactie