Giro 2015
- daniel1975
- Forum-lid HC
Is het ook niet, vind alleen de persoon niet prettig. Voelt alsof ik weer naar Sporza zit te kijken. Denk dat het gewoon hun manier van werken is.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- Campionissimo
- Forum-lid
Nee, reclame, dat is lekker...daniel1975 schreef:Gaan we nu net doen alsof het prettig is om naar Sporza te kijken?
Tis en blijft langdradig gewauwel vind ik persoonlijk (smaak/mening), doe mij maar Eurosport. Al worden we daar helaas nu ook getrakteerd op een vlaming. Vind Bobby Traksel wel fijne aanvulling.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Laatste half uur is sowieso reclamevrij.
En je moet er iets voor over hebben
En je moet er iets voor over hebben
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
Ja want je wil natuurlijk geen enkele minuut missen van de etappe 
Volgens mij zat deze week ook Dirk Bellemakers als co commentaar bij Eurosport. Dat vond ik nou niet zo'n beste keus, vond hem slecht uit zijn woorden komen, zeker als hij moeilijke woorden probeerde te gebruiken.
Persoonlijk vind ik de Cauwer helemaal top als commentator, heeft echt verstand van zaken. Stoor me niet aan zijn taal, maar dat zal komen omdat ik tegen de Belgische grens woont
Wuyts kan alleen over Boonen praten, zelfs als die niet eens meedoet.
Voor mij was de combi Nelissen/Berkhout op Eurosport indertijd de beste combi. Vulde elkaar goed aan, verstand van renners, materiaal, koers en alles eromheen.
Persoonlijk vind ik de Cauwer helemaal top als commentator, heeft echt verstand van zaken. Stoor me niet aan zijn taal, maar dat zal komen omdat ik tegen de Belgische grens woont
Wuyts kan alleen over Boonen praten, zelfs als die niet eens meedoet.
Voor mij was de combi Nelissen/Berkhout op Eurosport indertijd de beste combi. Vulde elkaar goed aan, verstand van renners, materiaal, koers en alles eromheen.
Scott Addict 20 (2022) Scott Scale 970 (2023) Cube Nuroad Race (2025)
Ik krijg een hekel aan iedereen die een uur of vier ouwehoert. Wat betekent dat ik veel wissel om geen haat te ontwikkelen. Volgens mij heb ik duidelijk te lang naar Smeets gekeken. https://www.youtube.com/watch?v=qZ35wlHirrU 5:25 Brrrr, afschuwelijke beelden.
-
Deleted_User
- Forum-lid
Vanmiddag de hele middag naar de etappe gekeken. Lekker muziekje erbij aangezet (Die Antwoord) en vervolgens ook wat anders gedaan. De laatste paar kilometer weer aandachtig gekeken.
Niets gemist qua spanning en commentaar. Want wat wordt er verteld tijdens zo'n commentaar op Sporza? Wie waren alle vorige winnaars in de aankomst-etappe, het plaatselijke kasteeltje, een mijnramp in 1956, en altijd weer vermeldingen van heroïsche duels tussen Coppi en Bartali... ik heb Merckx niet eens zien fietsen, dus laat staan Coppi.
Wielrennen zonder commentaar is eigenlijk het beste
Niets gemist qua spanning en commentaar. Want wat wordt er verteld tijdens zo'n commentaar op Sporza? Wie waren alle vorige winnaars in de aankomst-etappe, het plaatselijke kasteeltje, een mijnramp in 1956, en altijd weer vermeldingen van heroïsche duels tussen Coppi en Bartali... ik heb Merckx niet eens zien fietsen, dus laat staan Coppi.
Wielrennen zonder commentaar is eigenlijk het beste
Die man is al honderd jaar zo geweldig blij met zichzelf, dat hij zelfs na zijn eigen pensioen en z'n vertrek van de buis nog niet weg is.sloeren schreef:Volgens mij heb ik duidelijk te lang naar Smeets gekeken.
Als ik last heb van constipatie en niet kan poepen, dan helpt het altijd om even 5 minuten Smeets te horen praten.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom heeft hij eigenlijk geen 2 jr gekregen en slechts 9mnd?mao schreef:Kan me niet voorstellen dat er geen gemengde gevoelens zijn in het peloton. Ulissi was iniedergeval erg blij.mrcoffee schreef:En dan wint vandaag uitgerekend Ulissi....Ja fantastische affiche voor de wielersport
It's been a good year for the ex-dopers so far....