Het grote zeik-hier-de-weerman-af topic 2018
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik had vandaag ook meer zon verwacht hier in Limburg. Maar helaas en de wind was er ook nog behoorlijk. Nu waar ik thuis zit daar komt de zon te voorschijn. 
Ghost Nivolet 6LC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sloeg vandaag inderdaad helemaal nergens op. Wat een enorme tegenvaller was dit zeg.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Weer wordt niet voorspeld, weer wordt verwacht. Helaas klopte de verwachting niet.ProTon schreef:Het was vandaag idd een tegenvaller, de temp liep in de middag welliswaar op naar een 14°C maar voor de rest vd dag was het grijs en best wel kill, niet wat ze hadden voorspelt
Verwachtingen kloppen altijd tot ze worden achterhaald door de realiteit...
Ik vond het lekker weer vandaag en zelfs het laatste uur met zon gefietst, alleen iets frisser dan beloofd.
De klagers woonden vandaag in de verkeerde regio denk ik....
Ik vond het lekker weer vandaag en zelfs het laatste uur met zon gefietst, alleen iets frisser dan beloofd.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- Sweety2008
- Forum-lid
Ghost Nivolet 6LC
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Weersvoorspellingsenior schreef:Weer wordt niet voorspeld, weer wordt verwacht. Helaas klopte de verwachting niet.
Blijkbaar weten ze bij Wikipedia ook niet waar ze het over hebben
En is het nou voorspeld of voorspelt
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Voor 2 april was 't toch prima weer? Graad of 13, weinig wind en droog.
- Sha Kokken
- Forum-lid
Voorspelt, achterspelt
Zomertarwe, wintertarwe
Morgen weer lekker de weg op met de mannen:D
Zomertarwe, wintertarwe
Morgen weer lekker de weg op met de mannen:D
ik klaagde niet (hoewel de zon bij mij pas ging schijnen toen ik bijna thuis was)Keezx schreef:Verwachtingen kloppen altijd tot ze worden achterhaald door de realiteit...
Wikipedia wordt gemaakt door gebruikers voor gebruikers. Meteorologen spreken over "weersverwachting", wij als gebruikers zien dat als een voorspelling.ProTon schreef:https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Weersvoorspellingsenior schreef:Weer wordt niet voorspeld, weer wordt verwacht. Helaas klopte de verwachting niet.
Blijkbaar weten ze bij Wikipedia ook niet waar ze het over hebben
En is het nou voorspeld of voorspelt