Scheer jij je benen omdat je fietst?
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Het is weer duidelijk big rosa is er weer. dus de rust is weer voorbij op het forum
net eens eventjes mijn beentjes geschoren (nooit eerder gedaan). ben blij dat ik het heb gedaan, die plakzooi tussen mijn haren op mn benen mis ik niet. had toch best veel haar dus was even ploegen. ziet er daarbij gewoon zoveel beter uit! nu de reacties afwachten als ik in korte broek loopt, de plotselinge verandering van shag naar kaal zal wel opvallen denkt ik zo:D.
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
Ik ben nou gestopt met scheren. Waarom: toen ik 2x 3 weken stage in het leger moest lopen, toen hadden we ook leger kleding aan, en dat vind ik nog kutter als spijkerbroeken(ik loop altijd in een trainingsbroek of korte broek). En waneer je benen super glad zijn is het niet erg maar waneer je stoppels krijgt(geen tijd voor scheren) dan begint die kleding erg te schuren(krijg ik geirriteerde bovenbenen) lig je daarbij ook nog in natte gras en krijg je een natte broek dan wordt dat alleen nog maar erger, en is het nog kutter. Maar voor 2x 3 weken is dat nog wel vol te houden, maar waneer je een half jaar zo moet lopen wordt het erg vervelend.
Daarom ben ik opgehouden met scheren en heb ik straks veel shag op me benen staan, en als het weer toe laat gaat het weer eraf
Daarom ben ik opgehouden met scheren en heb ik straks veel shag op me benen staan, en als het weer toe laat gaat het weer eraf
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen
emotie kun je uischakelen
Quoten: Origineel geplaatst door Kikkie op 05 Juli 2006
net eens eventjes mijn beentjes geschoren (nooit eerder gedaan). ben blij dat ik het heb gedaan, die plakzooi tussen mijn haren op mn benen mis ik niet. had toch best veel haar dus was even ploegen. ziet er daarbij gewoon zoveel beter uit! nu de reacties afwachten als ik in korte broek loopt, de plotselinge verandering van shag naar kaal zal wel opvallen denkt ik zo:D.
Ik ben benieuwd. Ik had ook een aardig oerwoud op de benen en ik heb nog nooit een reactie gehad.
Ik ben benieuwd. Ik had ook een aardig oerwoud op de benen en ik heb nog nooit een reactie gehad.
Evenwicht is het antwoord op alle vragen.
het commentaar van vrienden en aanhangsels viel reuze mee, veel meningen naar beide uitersten maar prima te verhapstukken. en zo niet, dan gewoon een pak slaag. ik dacht op het strand wel dat ik steeds door mensen werd nagekeken, toen ik echter naast me keek herrinerde ik me ineens dat de vriend die naast me liep twee grote spijkers door zn tepels heeft.
al met al valt het beat mee:D, je had gelijk.
al met al valt het beat mee:D, je had gelijk.
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.