WK 2007
@ Mouse: jouw reactie tekent hoe er momenteel met de wielersport wordt omgegaan door de media, de bobo's en het publiek (althans een deel van het publiek..).
Namelijk dat de renners per definitie schuldig zijn en eerst maar eens hun onschuld moeten bewijzen.
Dat dit zo krom als een hoepel is lijkt me duidelijk. En dat Bettini een mannetje is die graag en veel lacht (zeker als hij zout in de wonden van de organisatie kan strooien..) is volgens mij wel bekend.
Misschien moet er een nieuwe test komen die lachen kan koppelen aan het gebruik van doping.
Wellicht is er een revolutionair nieuw middel, lach-hormoon of zo....
Namelijk dat de renners per definitie schuldig zijn en eerst maar eens hun onschuld moeten bewijzen.
Dat dit zo krom als een hoepel is lijkt me duidelijk. En dat Bettini een mannetje is die graag en veel lacht (zeker als hij zout in de wonden van de organisatie kan strooien..) is volgens mij wel bekend.
Misschien moet er een nieuwe test komen die lachen kan koppelen aan het gebruik van doping.
Wellicht is er een revolutionair nieuw middel, lach-hormoon of zo....
Gang is alles!!
-
dutchflandrien
- Forum-lid
nogmaals, laten we maar hopen dat er in de toekomst geen vuile betinni was bovenkomt, zoals al gebeurd is bij andere italiaanse kopstukken.
want stel je voor dat bettini inderdaad niet zuiver is en hij terecht buitengesloten moest worden. dan had er mischien nu een renner als b.v leukemans of gilbert, of voor de nederlanders hier, een dekker in de regenboogtrui rondgereden.
denk daar maar eens over na.
nogmaals, voor de sport, laten we het hopen.
want stel je voor dat bettini inderdaad niet zuiver is en hij terecht buitengesloten moest worden. dan had er mischien nu een renner als b.v leukemans of gilbert, of voor de nederlanders hier, een dekker in de regenboogtrui rondgereden.
denk daar maar eens over na.
nogmaals, voor de sport, laten we het hopen.
RIDLEY the speed weapon
@ Dutchflandrien: En wie garandeert mij dat Leukemans wel 'zuiver' is? Of Gilbert? Of Dekker? Of Boogerd? Zo kun je wel een tijdje aan de gang blijven natuurlijk... Zullen we het peloton meteen maar afschaffen?
Ik ben toch meer geneigd om vanuit een positieve hoek te denken. Als één van mijn helden later fout geweest blijkt te zijn (en dan eerst onomstotelijk bewijs!), dan ga ik erg teleurgesteld zijn en ben ik de eerste om te roepen dat het een bedrieger is! Maar het gaat tegen mijn gevoel in om iemand op voorhand (en in het geval Bettini op basis van eigenlijk niets...) te veroordelen.
Nu gaat het hier om een potje wielrennen... maar dit soort Draconische maatregelen komt ook in andere contexten voor.... Sorry als ik het wat chargeer.....
Ik zie liever dat er 5 pakhazen ontglippen, dan dat er 1 renner onschuldig geslachtofferd wordt, want dan ben je mijns inziens niet goed bezig....
Ik ben toch meer geneigd om vanuit een positieve hoek te denken. Als één van mijn helden later fout geweest blijkt te zijn (en dan eerst onomstotelijk bewijs!), dan ga ik erg teleurgesteld zijn en ben ik de eerste om te roepen dat het een bedrieger is! Maar het gaat tegen mijn gevoel in om iemand op voorhand (en in het geval Bettini op basis van eigenlijk niets...) te veroordelen.
Nu gaat het hier om een potje wielrennen... maar dit soort Draconische maatregelen komt ook in andere contexten voor.... Sorry als ik het wat chargeer.....
Ik zie liever dat er 5 pakhazen ontglippen, dan dat er 1 renner onschuldig geslachtofferd wordt, want dan ben je mijns inziens niet goed bezig....
Als hij zuiver op de graat is, waarom maakt hij zich dan druk om het dopingcharter? Hij (Bettini) weigert te tekenen omwille van de clausule dat men een jaarloon verliest als men betrapt wordt; Wat maakt dat uit als je toch zuiver rijdt?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mouse, dan heb je het niet begrepen denk ik.
Dat charter is juridisch geen drol waard en eigenlijk gewoon een papieren maatregel om de media milder te stemmen. Het gaat om het principe dat niet iedereen bij voorbaad als gebruiker aangemerkt wil worden.
Dat charter is juridisch geen drol waard en eigenlijk gewoon een papieren maatregel om de media milder te stemmen. Het gaat om het principe dat niet iedereen bij voorbaad als gebruiker aangemerkt wil worden.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
@ mouse: Waarschijnlijk omdat hij het spoegzat is om als een crimineel behandeld te worden.... En omdat hij het risico loopt dat hij vanwege een eventuele procedurefout een jaarsalaris in kan leveren. En omdat die verklaring juridisch niets voorstelt; de sanctie uit deze verklaring wordt door iedere arbeidsrechter van tafel geveegd.
Wat moeten we met het gevalletje Schumacher. Volgens mij zegt het nog niet zoveel.
Fiets Sportnieuws
Fiets Sportnieuws
- daniel1975
- Forum-lid HC
Edwin01 schreef:Kijk, dat bedoel ik nou..... zijn bloedwaarden wijzen erop dat hij aan de sch.... is! Net zoals ik vorige week.... Het is net een mens!
Hahahahahahahahha!!
-
dutchflandrien
- Forum-lid
Edwin01 schreef:@ Dutchflandrien: En wie garandeert mij dat Leukemans wel 'zuiver' is? Of Gilbert? Of Dekker? Of Boogerd?
niemand. en dat is nu zo jammer aan de wielersport.
RIDLEY the speed weapon
- daniel1975
- Forum-lid HC
dutchflandrien schreef:Edwin01 schreef:@ Dutchflandrien: En wie garandeert mij dat Leukemans wel 'zuiver' is? Of Gilbert? Of Dekker? Of Boogerd?
niemand. en dat is nu zo jammer aan de wielersport.
Waarom alleen de wielersport? Denk je dat dat de enige sport is waar door enkelen gebruikt wordt?