l\'Eroica: 5 oktober 2008
-
bottecchia
- Forum-lid
Kijk even op de site van wielerplaza. Daar kun je een paar leuke stukjes vinden over deze rit van de reisgenoten van Gerard.
[quote="GastheerG"]Goed geslapen vannacht in m'n eigen bedje bij m'n eigen lief (toch beter dan met twee lieve fietsmaatjes)[/quote]
Hadden die fietsmaatjes in jouw bed hun benen niet geschoren?
Hadden die fietsmaatjes in jouw bed hun benen niet geschoren?
Gastheer, diep respect voor je prestatie. 205 Km met dit profiel is al een kunst, maar dan ook nog op een vreemde fiets...knap hoor! En wat een prachtige foto's, de Italiaanse sfeer straalt er echt vanaf! Ik kijk al weer uit naar je volgende fotoserie, en een uitgebreid verslag van de tocht zelf natuurlijk!
Van het verslag van Sjors van wielerplaza heb ik trouwens ook genoten!
Van het verslag van Sjors van wielerplaza heb ik trouwens ook genoten!
Cannondale SuperSix EVO, Sram Red
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
Scott Addict R1, DA 7900
Cannondale F29 Alloy 2 SLX/XT
-
bottecchia
- Forum-lid
Eerder in dit topic kwam super b al met de suggestie om de foto's en verhalen te publiceren in fiets. Is dit niet iets om eens serieus werk van te maken? Ik weet niet hoe de heren er zelf tegenover staan maar als ik bij fiets werkte gooide ik toch even een balletje op.
De fietshistorie en emotie druipt van het scherm. Prachtige foto's en mooie verhalen over een unieke fietstocht. Wat wil je nog meer. Dat schreeuwt toch om een mooie uitgebreide reportage in een winternummer?
De fietshistorie en emotie druipt van het scherm. Prachtige foto's en mooie verhalen over een unieke fietstocht. Wat wil je nog meer. Dat schreeuwt toch om een mooie uitgebreide reportage in een winternummer?