Baanclinic
Dat is ook het uitgangspunt van deze "forumrit", als je het toch al eens wilde proberen is dit de kans.
Weinig mensen in de baan, en die er zijn, zijn met hetzelfde bezig als jij.
Als je wilt stoppen kan dat zonder probleem, wil je wat meer doen kan dat ook, is zeker wel ruimte voor bij Carolien.
Het valt of staat natuurlijk een beetje bij hoe de groep het oppikt aangezien veel oefeningen als groep uitgevoerd worden.
Maar dat het leuk wordt staat vast!
Weinig mensen in de baan, en die er zijn, zijn met hetzelfde bezig als jij.
Als je wilt stoppen kan dat zonder probleem, wil je wat meer doen kan dat ook, is zeker wel ruimte voor bij Carolien.
Het valt of staat natuurlijk een beetje bij hoe de groep het oppikt aangezien veel oefeningen als groep uitgevoerd worden.
Maar dat het leuk wordt staat vast!
"Try not. Do or do not......there is no try"
[quote="perik"]Voor diegenen die voor het eerst op Sloten gaan rijden (de rest weet dit natuurlijk al): luister goed naar Carolien! Ze heeft me al eens een flink de oren gewassen toen ik wat onoplettend een beetje te ver naar rechts reed
[/quote]
Ja, dat is een pittige tante he!
kiekeboe
[quote="Noppie"](...)
[/quote]
...die ook dit forum leest
(Veel plezier vast, de 22e)
[/quote]
...die ook dit forum leest
(Veel plezier vast, de 22e)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
bottecchia
- Forum-lid
Ik kom de 22e wel even kijken en wellicht wat foto's schieten. Is wel leuk voor de deelnemers lijkt mij.
Zelf ga ik zondag maar weer eens richting basistraining. Dat is nu al 2 keer op rij mislukt en de zesdaagse zat er ook nog tussen. Hoogste tijd om weer rondjes te gaan rijden dus!
Zoals het er nu voorstaat ga ik er zijn. Er is vast wel iemand die op het laatste moment afzegt. Zo niet, dan ga ik Botteccia aanmoedigen tijdens het fotoschieten. 
-
bottecchia
- Forum-lid
Er is in principe geen verhaal met te hoog rijden. Wel met te langzaam rijden. Als je dat doet rij je vanzelf niet zo hoog meer...
-
bianchisl3
- Forum-lid
Ik zit nu in het Velodrome en tel 3 stalen Balkfietsen in maat 60 en 3 in maat 62. Ook is er een XXL alu Giant. Grote maten voldoende dus! Zal vanavond een foto plaatsen
-
bianchi_1885
- Forum-lid
super dan zijn er grote maten genoeg denk ik
beter om nu in t velodrome te fietsen , wat een bak wind vanmiddag buiten !!!!
beter om nu in t velodrome te fietsen , wat een bak wind vanmiddag buiten !!!!
-
bianchisl3
- Forum-lid
[quote="andromeda"]Hij was meer aan het kijken denk ik...
, morgen mogen wij weer.[/quote]
Ik zit idd naar mijn kinderen te kijken. Krijg wel erg veel zin om morgen zelf te fietsen. Om 18:00 zijn ze klaar, dan begint mijn voorbereiding
Ik zit idd naar mijn kinderen te kijken. Krijg wel erg veel zin om morgen zelf te fietsen. Om 18:00 zijn ze klaar, dan begint mijn voorbereiding
-
bianchisl3
- Forum-lid
De foto's: