De één gaat postzegels verzamelen en de ander gaat treinen-spotten en weer een ander rookt een blowtje en weer een ander neemt een lijntje, gaat naar de hoeren, gaat een rondje fietsen, enz, enz............ De volgerde kan uiteraard verschillen en het één kan uiteraard gecombineerd worden dus, al snuivend treinen-spotten is mogelijk......aan een hoer vragen of ze nog postzegels heeft, enz, enz,......
Trouwens mijn persoonlijke mening is dat drugs gelegaliseerd moet worden, zowel de softe als de harde want, het zal echt niet zo zijn dat mensen eerder overgaan tot het gebruik van drugs zodra het gelegaliseerd wordt. Dit laatste kan ik natuurlijk niet hard maken maar, een beetje mens met gezond verstand zal echt niet besluiten om ineens drugs te gaan gebruiken. Dan rijst weer de vraag of er genoeg mensen zijn met een gezond verstand en gezien de toestand van de wereld valt dit te betwijfelen op sommige onderwerpen maar, ten opzichte van het drugs-gebruik denk ik dat dit wel het geval zal zijn.
Dus als mensen drugs willen gebruiken om wat voor reden dan ook....so be it. Een ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en zoals de tattoo van Pozatto al zegt....ONLY GOD CAN JUDGE ME