BikeMotion 2009 - Foto\'s en ervaringen
perik schreef:Nou, volgens mij heb je de keus tussen de Jaarbeurs en de RAI. Amsterdam ligt al helemaal in de diepe binnenlanden van Nederland
Ahoy Rotterdam ligt iets beter voor de Nederlandstalige Belgen.
En volgens mij is er in Eindhoven ook een aardige ruimte voor dit soort beurzen.
MECC in Maastricht maakt het voor de meeste Nederlanders weer een lange rit.
-
ultimatecf
- Forum-lid
Method 1.1 schreef:Vind het wel spijtig dat het zo diep in Nederland ligt, dat beperkt ook wel het aantal Belgische bezoekers.
Brussel-Utrecht 170 km,
Delfzijl-Utrecht 230 km.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ben speciaal voor de titanium racefietsen geweest, en heb er ook nog een aantal gevonden.
Was wel goed zoeken, is vaak een niche product, behalve dan bij lightspeed en van nicholas (mooiste folder/luxe boekwerk van de beurs).
Verder Merlin (heeele mooie gravures), de Rosa, Lynskey, idworx, Passoni, Cube, Sensa, om de meeste maar tye noemen, misschien wel een paar gemist/vergeten.
Tendens: mooie frames, mindere opbouw, soms zelfs lelijk, niet passende kleurenschema's.
Uitzonderingen daargelaten, Merlin en 2 fietsen van van Nicholas.
Al met al zeer geslaagd, ik was al een paar jaar niet meer geweest en dus is het fijn alles weer eens met eigen ogen te aanschouwen en te bevoelen, kijken met de vingers is voor mij wel heel belangrijk.
Was wel goed zoeken, is vaak een niche product, behalve dan bij lightspeed en van nicholas (mooiste folder/luxe boekwerk van de beurs).
Verder Merlin (heeele mooie gravures), de Rosa, Lynskey, idworx, Passoni, Cube, Sensa, om de meeste maar tye noemen, misschien wel een paar gemist/vergeten.
Tendens: mooie frames, mindere opbouw, soms zelfs lelijk, niet passende kleurenschema's.
Uitzonderingen daargelaten, Merlin en 2 fietsen van van Nicholas.
Al met al zeer geslaagd, ik was al een paar jaar niet meer geweest en dus is het fijn alles weer eens met eigen ogen te aanschouwen en te bevoelen, kijken met de vingers is voor mij wel heel belangrijk.
@ gerrit-1963
Dank voor de foto's. Was alleen specifiek op zoek naar de kleurstelling zoals in de link staat. Die Rabo editie heb ik al eens in het echt kunnen zien, en de ISP versie van de TCR advanced ligt een beetje ver buiten budget
.
Dank voor de foto's. Was alleen specifiek op zoek naar de kleurstelling zoals in de link staat. Die Rabo editie heb ik al eens in het echt kunnen zien, en de ISP versie van de TCR advanced ligt een beetje ver buiten budget
-
martijnblaas
- Forum-lid
heeft iemand meer informatie over de 'shimano fietsen', gaan ze in productie of is het gewoon een prototype?
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
-
devoorzitter
- Forum-lid
Shimano-fietsen zijn volgens mij alleen show/test-modellen. Ze werden bv ook gebruikt tijdens de Di2-tour. Als ik me niet vergis zijn het overgespoten Ridley-frames (maar dat weet ik dus niet zeker).
Pinarello FP5: Record, Zonda. Pinarello Treviso: Veloce, Easton Vista SL
MartijnBlaas schreef:heeft iemand meer informatie over de 'shimano fietsen', gaan ze in productie of is het gewoon een prototype?
Volgens mij zijn dit gewoon overgespoten Ridley fietsen oid. In ieder geval niet iets wat op de markt gaat komen volgens mij.
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
-
gerrit-1963
- Forum-lid
devoorzitter schreef:Shimano-fietsen zijn volgens mij alleen show/test-modellen. Ze werden bv ook gebruikt tijdens de Di2-tour. Als ik me niet vergis zijn het overgespoten Ridley-frames (maar dat weet ik dus niet zeker).
inderdaad overgespoten Ridley frames tijdens Di2 tour. Dat waren Ridley Excalibur frames.