Vandaag gefietst in 2012
-
eelcoz
Vanmiddag met Havana op pad geweest. Hij was net ziek geweest en ik had gisteravond een feestje, dus konden we elkaar mooi als 2 kneuzen gezelschap houden. Desondanks ging het (volgens mij met ons beide) vrij aardig. Ik kwam op 91 km uit, en voel de beentjes nu toch wel.
Dat zijn de mooie ritjes .... en die beentjes had je anders toch ook wel gevoeld?
-
DeletedUser01
- Forum-lid
Had je een volgauto mee?farelli schreef:Ruim 32 kilometer met een gemiddelde van 18 km/u.![]()
-
eelcoz
Ja, maar ik voelde ze nu al van te voren door een paar korte nachten en een stuk of wat biertjes gisteravondfarelli schreef:Dat zijn de mooie ritjes .... en die beentjes had je anders toch ook wel gevoeld?
Eerst even de buienradar bestudeerd en vastgesteld dat het wel droog zou blijven. Vervolgens op pad voor een niet al te lange rit van 60km, echter net voorbij de helft begon het toch nog even flink te plensen. Zoals iemand al eerder aangaf maakt het, als je toch eenmaal doorweekt bent, allemaal niet meer uit. Ondanks alle nattigheid toch nog een KOM'etje weten te scoren op de Keverdijk, zal vast niet lang stand houden want zo hard ging het nou ook weer niet.
Jammer genoeg niet. Maar gelukkig was er halverwege een verzorgingspost ..walterg schreef:Had je een volgauto mee?farelli schreef:Ruim 32 kilometer met een gemiddelde van 18 km/u.![]()
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Voor het eerst in lange tijd weer eens een avondrondje gereden. lekker hoor. Vanwege het weer en het feit dat ik tegenwoordig nog al eens 's avonds op stap ben voor werk maakt dat het er steeds niet van komt. maar nu was het droog en ik dacht daar moet ik gebruik van maken. Het was geen heel lang rondje want ik wilde wel op tijd terug zijn om m'n dochters naar bed te kunnen brengen, dus veel verder dan 40km ben ik niet gekomen, maar dat mag de pret niet drukken.
Mooie luchten om onder te fietsen overigens

en hier en daar een plas, maar verder was de weg behoorlijk droog.

Mooie luchten om onder te fietsen overigens

en hier en daar een plas, maar verder was de weg behoorlijk droog.

BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
De hele dag met mijn neus tegen het raam gezeten, hopende op een droge periode.
Vanavond brak dan eindelijk het zonnetje door. Mijn favoriete rondje Voorne-Putten gedaan, goed voor 61,5km. Best veel wind trouwens.

Vanavond brak dan eindelijk het zonnetje door. Mijn favoriete rondje Voorne-Putten gedaan, goed voor 61,5km. Best veel wind trouwens.

-
DeletedUser01
- Forum-lid
Na de moessonregen van gisteren vanmiddag gelukkig weer naar buiten voor een rondje o.a. om het Zuidlaardermeer.

Een dreigende lucht, maar niet meer dan twee druppels water.

Een dreigende lucht, maar niet meer dan twee druppels water.
Dinsdagavond rondje gereden met Rwv De Spartaan. Werd er samen met nog één op de Gaagweg bij Schipluiden vanaf gewaaierd.
Combinatie van (te) veel wind en te hard rijden door de mannen op kop. Samen in een lekker tempo doorgereden. Thuisgekomen met weer 45 kilometer extra in de benen.
Totale rijtijd: 1:32 uur. Morgen een vrije dag opgenomen om lekker de touretappe te kunnen kijken!
Route

Combinatie van (te) veel wind en te hard rijden door de mannen op kop. Samen in een lekker tempo doorgereden. Thuisgekomen met weer 45 kilometer extra in de benen.
Totale rijtijd: 1:32 uur. Morgen een vrije dag opgenomen om lekker de touretappe te kunnen kijken!
Route

-
DeletedUser01
- Forum-lid
Oei, dat is een bekende plek om eraf gepierd te worden!stephan68 schreef:Werd er samen met nog één op de Gaagweg bij Schipluiden vanaf gewaaierd.
Ben daar ooit wel eens samen met acht man de berm in gemoeten (en bijna de Gaag).
Een ons tegemoetkomende auto nam de binnenbocht en had ons niet gezien...