Bryton Rider 50 (goedkope broertje van de Garmin Edge 705)
dat is wel apart, ik heb sinds gisteren ook een bryton en bij mij werkt bryton bridge 2.0 wel met windows 8. (8.0).Bette schreef:Brytonbridge 2.0 werkt niet met windows 8 (64 bits) bij lager windows versie wordt de gryton gps wel herkend
-
- Forum-lid
Hallo Twiks,Twiks schreef:Zo, excuses dat het lang duurde. Heb even in Londen gezeten...
Alles geprobeerd op een andere laptop, werkte niet. Terug gestapt naar Bryton Bridge van de bijgeleverde DVD's, werkte ook niet. Contact gehad met klantendesk, ook nog niets uitgekomen wat voortgang betreft...
Ai ai ai...
Is je probleem inmiddels opgelost? Zo niet, kun je ons maandag even bellen op ons gratis nummer 0800-1507. Dank je.
-
- Forum-lid
Hallo Ric, nee, eerlijk gezegd nog niet. Gaan morgen informeren en komen hier op terug.
Bryton bridge draait altijd op de achtergrond.beezer schreef:@ric wat is je probleem dan ? Bij mij werkt BB onder OSX 10.9 zonder problemen.......
En die crasht regelmatig zonder dat de Rider "er aan hangt"
Heb de Rider eigenlijk niet meer uitgelezen na de update van OSX.
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
BB draait inderdaad altijd op de achtergrond. Komt omdat bb in de opstart routine zit. Ik heb bb verwijderd uit de opstart routine, om geen problemen te veroorzaken en gebruik BB alleen als ik m nodig heb.
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Mooi! Bedankt.
Dan ga ik er vanuit dat dit bij mij ook goed moet gaan.
Ik vroeg het aan Rivosports vanwege die crashes en omdat er op Facebook staat dat de nieuwe BB alleen nog met de Rider 60 werkt.
Dan ga ik er vanuit dat dit bij mij ook goed moet gaan.
Ik vroeg het aan Rivosports vanwege die crashes en omdat er op Facebook staat dat de nieuwe BB alleen nog met de Rider 60 werkt.
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
wanneer ik de Bryton aansluit op mijn Macbook dan duurt het soms 10 minuten voordat er sprake is van een connectie. De bridge werkt op een andere manier traag. Dit heb ik niet met mijn Windows laptop. Adobe flash is geïnstalleerd.
Iemand tips?
Iemand tips?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Het duurt inderdaad lang voordat hij beide schijven herkent. Echter geen 10 minuten zoals jij zegt. Gebeurt dit vaak of af en toe. Is de Bryton voorzien van de laaste fw? Aangezein daar soms ook een aantal fixen in zitten mbt connectie issues op de Mac.