Vandaag gefietst in 2015
- Le Grimpeur
- Forum-lid
@TumTumTum: Ja, wat een leuk verslag van een leuk evenement! Gefeliciteerd met je mooie 5e plek! Ik heb echt genoten van je verslag. Wel een typisch 'TumTumTum-verhaal', want je vraagt je tijdens het lezen voortdurend af 'zal ze wel of zal ze niet meegedaan hebben'
? Maar dat houdt het spannend
.
Laatst gewijzigd door Le Grimpeur op 16 aug 2015 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
60 x Ventoux
Wat een prutweer. Om een FTP-testje te doen vanaf Zeist naar Breukelen gereden om er daar achter te komen dat de brug over het Rijnkanaal dicht was
Vervolgens dan maar naar Loenen gereden en daar het kanaal overgestoken. Rijnkanaal afgefietst tot Driemond, vanaf daar via Weesp naar Nederhorst en vervolgens via Vreeland weer naar Loenen. Vanaf daar zelfde weg weer terug naar Zeist. Vanaf Maarssenveen in de regen, gelukkig wel jasje bij me. 95 km.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Prutweer +1 en die brug kwam ik van de week ook al achter.....
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Dikke duim voor TTT 
What makes the boat go faster?
+1 puik gedaan!
- SevenofNine
- Forum-lid
Dit zeg ik ook zo vaak tegen mezelf als ik geen zin heb...Ik beloofde mezelf dat ik bij iedere stap nog terug kon... ofzo.
TumTumTum wat een prachtig verslag! Je kan het dus wel hè!
Goed bezig...
Klasse TTT! Had nog even willen gaan kijken; is immers vlakbij. Maar paste helaas niet in de planning.
Mooie aankoop havana, zou ik ook wel kunnen waarderen, wat extra cijfertjes beschikbaar om te beoordelen. Heb echter nog wat andere zaken op het kooplijstje staan. Dus voorlopig niet.
Zelf gisteren een relaxed rondje langs de Linge gefietst, van Beesd richting Leerdam. Stukje taart gegeten en weer terug, toen wat spetters. Maar niet echt nat geregend. Vanmorgen naar het werk een stevige miezerbui, maar ook niet meer dan dat. Eigenlijk beste lekker om te fietsen.
Mooie aankoop havana, zou ik ook wel kunnen waarderen, wat extra cijfertjes beschikbaar om te beoordelen. Heb echter nog wat andere zaken op het kooplijstje staan. Dus voorlopig niet.
Zelf gisteren een relaxed rondje langs de Linge gefietst, van Beesd richting Leerdam. Stukje taart gegeten en weer terug, toen wat spetters. Maar niet echt nat geregend. Vanmorgen naar het werk een stevige miezerbui, maar ook niet meer dan dat. Eigenlijk beste lekker om te fietsen.
Dank allemaal.
Ook klasse van Louise hoor, want die schijnt als een geoliede tijdritmachine overal langs geraast te zijn...
Niet in de laatste plaats ook voor het meegaan naar buitenwater.
Hier staan we naderhand bij de finish. Je ziet er naderhand niet uit na zo'n triatlon, alles is drijfnat en je kleren zitten raar, voor de gesoigneerdheid hoef je het ook niet te doen.

@ Grimpeur, je had helemaal naar beneden kunnen scrollen. Daar stond "ik heb 11 km gefietst".
Niet in de laatste plaats ook voor het meegaan naar buitenwater.
Hier staan we naderhand bij de finish. Je ziet er naderhand niet uit na zo'n triatlon, alles is drijfnat en je kleren zitten raar, voor de gesoigneerdheid hoef je het ook niet te doen.

@ Grimpeur, je had helemaal naar beneden kunnen scrollen. Daar stond "ik heb 11 km gefietst".
Veni. Vidi. Fietsie.
- Martin Swinkels
- Forum-lid
- Contact
Gaaf TTT.
Nu op naar de kwart
De brug bij Breukelen was vorige week nog open voor fietsers. Een kleine omleiding staat beroerd aangegeven.
https://www.strava.com/activities/365833274
Nu op naar de kwart
De brug bij Breukelen was vorige week nog open voor fietsers. Een kleine omleiding staat beroerd aangegeven.
Maar was bij mij op 2 augustus jl. ook afgesloten dus maar omgereden via Maarssen.Martin Swinkels schreef:Gaaf TTT.
Nu op naar de kwart![]()
https://www.strava.com/activities/359491273
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless