Hoezo sukkel? Als iemand lek rijdt noem je die toch ook geen sukkel. Dit is eerder net als bij een lekke band een gevalletje van pech. Iedereen rijdt met lucht in zijn band en soms komt het voor dat men lek rijdt. Geloof maar dat iedere prof renner manipuleert met medicatie , ook nu nog , is nooit anders geweest en is ook niets mis mee, en als er eentje iemand betrapt wordt is dat een pech geval.
Het dopingtopic 2.0
-
Quarantanove
- Forum-lid
-
Quarantanove
- Forum-lid
Je geeft hier perfect aan wat er mis is met de mentaliteit onder profrenners. iets in de trant van: "Doperen is niet erg zo lang je maar niet gepakt wordt". En blijkbaar beschik jij over dezelfde zieke mentaliteit want je praat het ook nog eens goed. WalgelijkQuarantanove schreef: ↑17 aug 2017 18:40Hoezo sukkel? Als iemand lek rijdt noem je die toch ook geen sukkel. Dit is eerder net als bij een lekke band een gevalletje van pech. Iedereen rijdt met lucht in zijn band en soms komt het voor dat men lek rijdt. Geloof maar dat iedere prof renner manipuleert met medicatie , ook nu nog , is nooit anders geweest en is ook niets mis mee, en als er eentje iemand betrapt wordt is dat een pech geval.
Live fast; die young. mijn blog
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1 Rob!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Quarantanove
- Forum-lid
Ik snap niet waarom mensen wiens betrokkenheid met het profwielrennen slechts tot de "zijlijn" beperkt blijft dat walgelijk vinden en waar maakt men zich derhalve druk om.rob74 schreef: ↑17 aug 2017 20:14Je geeft hier perfect aan wat er mis is met de mentaliteit onder profrenners. iets in de trant van: "Doperen is niet erg zo lang je maar niet gepakt wordt". En blijkbaar beschik jij over dezelfde zieke mentaliteit want je praat het ook nog eens goed. WalgelijkQuarantanove schreef: ↑17 aug 2017 18:40Hoezo sukkel? Als iemand lek rijdt noem je die toch ook geen sukkel. Dit is eerder net als bij een lekke band een gevalletje van pech. Iedereen rijdt met lucht in zijn band en soms komt het voor dat men lek rijdt. Geloof maar dat iedere prof renner manipuleert met medicatie , ook nu nog , is nooit anders geweest en is ook niets mis mee, en als er eentje iemand betrapt wordt is dat een pech geval.![]()
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het was al duidelijk, maar hier onderstreep je weer dat er echt iets mis is met je snapper.
Omdat mensen die langs de zijlijn staan de consumenten zijn die een bepaald product willen zien en willen geloven dat dit op een eerlijke manier tot stand komt. Dat het overgrote merendeel nog niet wakker is en het niets kan schelen dat is waar maar ik heb het idee dat mensen die deelnemen aan een wielerforum iets meer betrokken zijn bij de sport.Ik snap niet waarom mensen wiens betrokkenheid met het profwielrennen slechts tot de "zijlijn" beperkt blijft dat walgelijk vinden en waar maakt men zich derhalve druk om.
Echter denk ik dat je bovenin moet beginnen. Dus bij het hoofdkantoor van de UCI protesteren of een andere ludieke actie. Die Cookson had mooie praatjes in 2013 toen die gekozen moest worden maar wat heeft hij gedaan voor de sport. Het is toch een aanfluiting dat heel veel doctoren die in het epo tijdperk aan ploegen verbonden waren nog steeds actief kunnen zijn in de wielersport.
Verder begrijp ik niets van wat er in jouw hoofd omgaat dus ik zal maar stoppen. Zucht.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Cookson is slechts een halve haar beter dan zijn voorganger. Weinig serieuze praat en akties van hem gezien.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Je kan het spul zo op internet bestellen, binnen 30 seconde had ik al adviezen over hoe te gebruiken op 't scherm staan. Dit kan hij prima zelfstandig gedaan hebben.