Wat heb jij voor het laatst gekocht?
4x Specialized S-Works Turbo 26 mm à 28 euro per stuk in de bonus bij cyclestore.ie.
Prachtig frame!chrissiewizzie schreef: ↑28 mei 2018 14:22 Een stalen Duell frame (pleonasme)! Overgenomen van forumlid Masterb. Parelmoerwit met zwarte letters, in mint condition. Columbus TSX buis en de bekende graveringen van Jan van Dalen.
Frame zal uit 1992/1993 zijn en qua opbouw ben ik nog even in dubio: 1989 Chorus óf 1996 Chorus/Record ergopower óf 10 speed Chorus. Keuzes.....
Campagnolo Ultra Dork
* A : Omdat ik geen € 400 + wil betalen voor een combi.
* B : Omdat ik niet weet of dit zadel perfect bij mijn achterste past ( Heb nu Fizik Arione R3 Braided )
* C : Ik heb een Scott Foil en zou dan mijn zadelpen moeten opofferen en dus nooit retour kunnen als het zadel me niet geweldig past.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
Ervaringsdeskundige hier... ovalen rails zijn al een deel van de oplossing maar wat er ook reeds stuk ging:
- zadelschelp kwam los van de rails
- zadelschelp geknakt door vrij hard neer te komen met zitvlak tijdens een kasseienritje
En, logisch: erg crashbestendig zijn ze ook niet.
Ik heb er 3 in gebruik (en al 3 versleten), ben een fan van het comfort, maar neem de nadelen van de lichtheid er wel bij.

- Wiliertoerist
- Forum-lid
Om weer nieuwe op reserve te hebben, Reynolds Cryo Blue Power remblokjes, wel een forse investering... 
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- 3 paar Specialized S Works Turbo banden (hopelijk gaan deze makkelijker op mijn Reynolds Strike velgen)
- 1 paar Shimano RP901 raceschoenen
- 2 Paar Sram Centerline rounded remschijven
- 40 SIS gellekes
- 2 paar Sram brakepads
- 2 paar Specialized Grail zomerhandschoenen
- ..........
- 1 paar Shimano RP901 raceschoenen
- 2 Paar Sram Centerline rounded remschijven
- 40 SIS gellekes
- 2 paar Sram brakepads
- 2 paar Specialized Grail zomerhandschoenen
- ..........