Mijn favoriet tot nu toe, in 38mm danamclassic-fan schreef: ↑03 apr 2018 07:57 Challenge Gravel Grinder blijf ik ook een mooie optie vinden, maar die doen niet mee in de mode om te proberen een MTB band in een gravel frame proberen te proppen.

Fiets Magazine nr. 6-2025 (incl. de Grand Depart special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Mijn favoriet tot nu toe, in 38mm danamclassic-fan schreef: ↑03 apr 2018 07:57 Challenge Gravel Grinder blijf ik ook een mooie optie vinden, maar die doen niet mee in de mode om te proberen een MTB band in een gravel frame proberen te proppen.
Als ik dit zo lees werkt de XT(R) achterderailleur dus niet samen met een ultegra voorderailleur.Bringing clutch technology to the road is a natural move as the definition of drop-bar riding continues to expand. It’s already possible to run a Di2 mountain bike derailleur with Shimano road levers, but it requires one to use a single-ring drivetrain (or an XTR Di2 front derailleur, but that won’t work well with road rings). Many riders want the versatility of a double chainring setup with the reliability of a clutched derailleur — now they can get it.
Challenge Chicane doet het ook prima bij gecombineerd gebruik; vieze weg, gravel en bospaden.TL@ schreef: ↑03 apr 2018 15:11Mijn favoriet tot nu toe, in 38mm danamclassic-fan schreef: ↑03 apr 2018 07:57 Challenge Gravel Grinder blijf ik ook een mooie optie vinden, maar die doen niet mee in de mode om te proberen een MTB band in een gravel frame proberen te proppen.![]()
Ik heb wat verpakkingsfoam om de batterij heengewikkeld en hier 3 tyraps omheen gedaan.
De Continental Cyclocross Speed vouwbanden kosten bij BC nu 12,15 Euro/stuk.